Gå til innhold

Dere som har bygd hus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke hus valgte dere og hva ble prisen for huset? ( Ikke medregnet, tapet, parkett osv, men alt det andre...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Block Watne, Solbakken heter huset. Kostet ferdig til å flytte inn 2,4 mill. Men vi endte opp med 2,7 mill fordi vi valgte å forandre på en del ting som å utvide kjøkkenet og ha panelplater istedet for gips osv. Mange ting som spiller inn..

Huset er på 160 kvadrat, 4 soverom og to bad.

Skrevet

Flere??

Skrevet

Alvsbyhus..

1.3..

Det var med tapet og belegg..

Skrevet

vi valgte konsmo hus,kom på rett over 2 mill.tegnert huset selv siden vi har 3 etg

Skrevet

Vi bygger hus nå. Har kjøpt et nøkkelferdig hus på 170 m2 hvor de gjør ferdig 1. etasje, mens vi skal gjøre 2. etasje selv. De har kun satt inn vinduer og lagt rågulv der. Vi betaler kr. 1.990 for dette og har regnet ut at vi skal klare å gjøre ferdig 2. etasje på under 100 000. Da er alt inkludert i første etasje, fra panel på vegger, kjøkkeninnredning, baderomsinnredning og fliser på bad, vaskerom og i gang.

Vi gjør jo selvfølgelig noen endringer her og der, men det ble faktisk ikke de helt store summene. Da snakker jeg om underkant av 50 000. Så alt i alt så syns jeg vi kommer bra ut! Det negative er at det ikke var mer enn to hus å velge i mellom da.

I tillegg har de kjempekort byggetid! Kontraktsfestet innflytning 1. nov og i går sa byggmesteren at det så ut til kanske å bli ferdig 2 uker før. De begynte med reisverket ca 24. august!

Gleder meg, gleder meg, gleder meg!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...