Gå til innhold

Gir LH utslag på eggløsningstest etter EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør fordi jeg tror jeg har/har hatt eggløsning direkte etter mensen denne syklusen. Og vet ikke hvordan ellers jeg kan finne det ut, annet enne å vente på TR. (Vet jo at det er det jeg må, men anyway.)

Kan legge til at jeg hadde en SA i uke 14 i slutten av juli, fikk mens 37 dager etter det, begynte så med EL-tester og ifølge dem hadde jeg EL 14 dager etterpå. Dag 28 begynte jeg å spotte, men det stoppet opp noen dager før mensen kom, og den kom kun på dagtid i ca fire dager på dag 32.

Begynte å kjenne el-smerter umiddelbart etter at mensen var ferdig, men regnet med det var menssmerter, så testet ikke etter EL da det var så tidlig i syklusen. Men tirsdag kveld (altså dag 6 i syklusen hvis jeg regner fra ordentlig mens og ikke fra spottingen begynte, i så fall er det dag 10) hadde jeg sex og dagen etter massevis av eggløsningsslim fra morgen til kveld. (Sorry detaljene, men det er nå engang sånn...). Var til og med ekkel nok til å dra i det for å sjekke at det ikke bare var sperm. Men jeg tror det var EL-slim. (Oh, the things we do...)

Først i dag , to dager senere, fikk jeg tetstet etter EL, og strekene var tydelige, men ikke like sterke, så den var negativ. Men El-smertene er mindre nå. Skal fortsette å teste for å se om den blir sterkere, men ellers har jeg hatt en sykt tildig EL denne måneden... Mon tro om vi traff med sexen?

Og jeg som ikke skulle bry meg denne måneden, men bare la ting gå sin gang, og her sitter jeg altså på BIM... ;-)

Lykke til alle sammen her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rotet med dagene, det var dag 7 i syklusen vi hadde sex og dag 8 dag kom masse El-slim. Rotehode, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...