stabeist Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Noen av dere her inne som kan anbefale meg en bok eller to å lese? Har akkurat pløyd gjennom nr 3 i rekken av twilightserien *betatt* hehe
thea - M har gull i gulping Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Shopaholic - bøkene om du vil lese noe morsomt Ellers vil jeg virkelig anbefale, Ida's dans.. Leste hele boka på under 24 timer, og gråt og gråt og gråt.... og gråt.. Det er moren til Ida som har skrevet boka om datteren sin som har kreft! Sinnsykt fin og gripende bok!
petite fleur Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Øya Åsa Larssons bøker (hvis du liker krim)
Chupa chups Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Kate Morton sine bøker - Huset ved Riverton og Den glemte hagen. Disse romanene har alt du trenger når det kommer til kjærlighet, mysterier og gode historier. Elegante engelske mysterier Nr. 1 Ladies Detective Agency serien- vet ikke om de er oversatt til norsk men veldig lettleste uansett. Humoristisk, intelligent og handlingen foregår i Afrika. Forfriskende og lett å drømme seg bort!
lille sprelle Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 i tillegg til det du har fått av anbef. jo nesbø karin fosssum anne holt - ikke alt er like godt, men 1222 er bra synes jeg om du ikke vil ha krim, men en fornøyelig historie Anna Gevalda - Saman er ein mindre aleine litt storpolitisk krim - jan guillo - madame terror artig: damenes detektivbirå nr.1 (husker ikke forfatter)
jordbær mathilda Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Liker de aller fleste av Karin Fossum sine bøker. Camilla løkeberg sine er også bra.
jordbær mathilda Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 ...og glemta jo Lisa Marklund!!Utrolige bra bøker;)
MammantilPatrick Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Om du ikke har lest triologien til Stig Larsson om Lisbeth Salander, MÅ du gjør det:) Utroooliiig spennende bøker. Unni Lindell sine bøker om Cato Isaksen er veldig bra. Jo Nesbø sine bøker om Harry Hole anbefales også.
Stjerne37 Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Jeg er ingen rasist av Erik Schjenken Rus og rolex av Olaf Olsvik Voldtatte følelser av Hanne Dahl
Jenny-penny Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 Stormenes tid, triologi av Ken Follett Sara's nøkkel Havets katedral av I. Falcones Englenes spill og Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón Drømmehjerte er også nydelig! Spørs hva man liker å lese:)
Odine! Skrevet 18. september 2009 #12 Skrevet 18. september 2009 Hvis du vil lese mer vampyr-bøker, anbefaler jeg serien til Kristin og P.C. Cast (på engelsk), og serien til Charlaine Harris (de første 3 er oversatt - og tv-serien kommer på NRK3 i år) Første serien er litt mer ungdomsbøker, mens siste serien er voksenbøker. PS: Og de er ingen blåkopi av Twilight
Odine! Skrevet 18. september 2009 #13 Skrevet 18. september 2009 Nr. 1 Ladies Detective Agency serien- er oversatt til Damenes Detektivbyrå, og forfatter er Alexander McCall Smith
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. september 2009 #14 Skrevet 18. september 2009 Odine, er det True Blood du mener? Vi har sett de 2 første sesongene, og de er KNALLBRA!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 Utenom at jeg elsker flere av de overnevnte har jeg nå avsluttet "Senor Peregrino" og den var helt fantastisk. Jeg er helt lei meg for at jeg er ferdig med den, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå