Gjest Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg må si den naturfarga fleeceulldressen. Og skinntøfflene! Skinntøfflene er noe av det søteste jeg har sett på Adrian! så nå vil jeg handle mer. Og derfor spør jeg dere om hva dere synes er finest
Pysjen Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg har helt forelska meg i de ribbestrikka ullbuksene. Har nesten alle fargene av dem =) Ser det har kommet noen nye farger nå i høst så da må jeg vel handle litt til;-)
Collette Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Ååå.. soveskinnet, ribbebuksa og sist, men ikke minst. Jakke i ullfrotté. Gutten min er så søt i den. Det er hette på den og akkurat den hetta er helt genial. Den sitter tett rundt hodet og gjør at vi ikke trenger å bruke lue.
Gjest Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Ullfleecedress i lyng, sparkebukse uten fot i samme farge og en orange og lyng stripet ullbody:) Og nattdrakten ser veldig god ut da:D Har nettopp fått det i posten, men det var aalt for stort, så måtte returnere det meste. Venter spent på de nye varene:D
digger Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Ullribbuksene, ullfleecelue med dusk og saueskinnslua:) Men er veldig glad i pysj med fot og ullfleece dressen også:-) For ikke å glemme den tynne finlandshetta.
Gjest Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Nå bestilte jeg en jakke i sånn ullfleece i naturfarge,og sånn ribbeullbukse(??) og votter Hehehe,jeg synes det er så mye fiiint! Men dyrt :S det ble jo 1000 kr for de 3 tinga!
Mor di! Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 hehe, alt! ullribben er bare fantastisk, og varer lenge da du kan brette ned føttene. Elsker også ullfleece, og kjøpte nylig i fargen skifer-helt nydelig! Ellers er stålkraget body i grønn med brun kant og sparkebukse i ullfrotte i brunt knallfint!
Mille** Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Den ribbestrikka buksa med tilhørende ulljakke til. I år kjøpte vi fargen lyng, utrolig fint. Mannen steilet litt når han så regningen, men det blir hans problem. ;o)
alvamamma Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Synes alt er fint jeg, sliter så med å begrense meg. Har allerede brukt kr. 2.700,- hittil i høst. Hvis jeg skal fremheve noe jeg er mest fornøyd med, er det pysjene og ullribb buksene...
Gjest Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 Jeg har brukt 2900 i høst jeg :S mannen kommer til å klikke når jeg sier det,for det er ikke mangen plagg!
Mrs. Bouquet Skrevet 18. september 2009 #12 Skrevet 18. september 2009 Har bare vært skuffet over det jeg har kjøpt der, men syns den røde ullkjolen er pen og vurdere å kjøpe den.
Mor di! Skrevet 18. september 2009 #13 Skrevet 18. september 2009 fint å se at det ikke bare er meg som blakker meg på nøstebarn. stor fan!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. september 2009 #14 Skrevet 18. september 2009 Ullfellet selvfølgelig. Men også en liten lue av ull og silke, den er kjempegod Og så er hun så søt i den
mamma >to gull Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 Ullfleecedressen er bare nydelig. Hadde den til eldstemann og har kjøpt en ny nå til han som kommer i desember..Samt tilhørende lue..De er jo så gode..:)Så kjøpte jeg sånne tøfler/sko aktige greier i skinn som han kan ha på ute. Han kommer til å bli så nydelig atte.. Eldste har og ribbastrikka bukse & genser, kjøpte det stort ifjor så regner med det er passe i år og..
Alba44 Skrevet 18. september 2009 #17 Skrevet 18. september 2009 Ribbestrikkede bukser, bodyer og luer. Deilige plagg.
Ranveig R Skrevet 18. september 2009 #18 Skrevet 18. september 2009 Soveskinnet er heilt fantastisk ) Ellers er nok ullribbuksene min store favoritt (er nok ikkje spesielt unik i så måte ;-p), men likar og bodyane og sparkebukse utan fot. Dessverre er ungane snart for store til den, 92 er vel den største str.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 18. september 2009 #19 Skrevet 18. september 2009 Søren! Nå har dere fått meg også på Nøstebarn-kjøret.... Bestillte nettopp for over 1000,-... *ikke si noe til mannen*.. Hvordan er forresten de ullfleece-dressene i str? (De som man bl.a kan ha under parkdresser o.l.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå