...♥... Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Bruker dere eget vaskepulver til babyklærne? Altså at dere vasker babyklærne for seg med eget vaskepulver, og vasker klærne til de voksne for seg med et annet vaskepulver?? En veninne av meg som sa at hun alltid vasket klærne for seg. Selv vasker jeg alle klærne ilag (sorterer selvfølgelig etter farge og 40 og 60 grader), og har ikke tenkt tanken på at jeg må vaske babyklærne for seg selv! Det kan da ikke være nødvendig? Dessuten ville jo maskinen bli bare 1/4 full, da babyklærne er ganske så små... hmm... hva bruker dere?
Gurine Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Vasker alt sammen med vårt, men har gått over til å bruke neutral skyllemiddel til all klesvask.
En,to,sju,ti Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Nei, det har jeg ikke gjort. Vurderer det nå på de klærne som er mest møkkete. Men ikke ellers. Sønnen min er 2.5 år og ser ikke ut til tider.
Chupa chups Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Vasker alt sammen, selvfølgelig. Hva skal liksom skje med barneklærne hvis de vaskes med voksenklær? Har aldri skjønt den, og gidder ikke å lage mer arbeid enn nødvendig. Men bruker parfymefri middel.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jeg vasker alt tøy med neutral vaskepulver og neutral tøymykner. Unntaket er sengtøyet mitt som vaskes med tøymykner med lukt for det er herlig =) Det er dobbeldyne så med laken og sengtøy fyller det nesten en maskin.
Potetstappe Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Jeg vasker alt sammen! Eneste jeg vasker for seg selv er klutene hennes, for de tar jeg på 90 grader.
digger Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Gjorde det hvertfall første par årene:-) Mye fordi babyen trengte eget vaskemiddel for eksemhud og klærne trengte også da ekstra skylling. Pluss at alt ble vasket på 60 grader, for så videre rett i tørketrommelen. Fungerte veldig fint for oss.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Jeg vasker alle sine klær sammen og bruker omo vaskemiddel og softlan skyllemiddel. Fysjameg.... )
soleia Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Vaskar alt saman, kan ikkje sjå noko problem med det, men brukar neutral vaskemiddel utan parfyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå