Gå til innhold

flere i uke 33? hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvordan andre som er ca like langt har der om dagen=)

jeg fikk endelig dato for ks som er om seks uker. helt uvirkelig!!

er 50% sykemeldt og prøver å ta det med ro.. kjenner det godt i bekken, rygg og ribbein om jeg styrer for mye=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 33 jeg å. er 50 % sykemeldt jeg også pga rygg og ribbein .

Skrevet

slitsomt det der altså! beste for meg er å ligge eller stå.. men det er jo ikke så fryktelig behagelig i lengden...

Skrevet

Er også i uke 33. Jobber fortsatt 100 %. Har ikke de store plagene, men merker at jeg blir fort sliten og begynner å merke litt vondt i ryggen. Det verste er om natta synes jeg. Da har jeg vanskelig får å finne en god stilling. Men - jeg gleder (og gruer) meg litt til selve fødselen og håper egentlig at disse ukene kan gå litt fortere (dette er andre fødsel på meg).

Skrevet

Jeg er 33 uker i morgen og plages med bekkenet. Håper disse ukene går fort, for jeg føler meg igrunn klar...Jobber 2 dager i uke på sykehusavdeling, så det går ikke å jobbe mer pga bekkenet enda jeg ikke er i tunge stell for tiden. Har begynt å kjenne stikkinger i underlivet, som nåler eller kniver på vei ut liksom. Vondt!

Skrevet

hei, hører til her:) jobber halvt nå pga bekken/rygg plager. Ellers er formen grei i grunnen. Er min andre så blir ikke så mye hviletid før hun er lagt. Skrevet innlegg om mensmurringer, andre som har det sånn nå??

ellers gruer jeg meg litt til fødsel....

Skrevet

Er 33+5 i dag. Er i storform. Jobber 100%, og er veldig glad for det, for med jobben flyr tiden. Litt vondt i symfysen viss jeg har vært veldig aktiv, men så lenge jeg passer på å ikke skreve for mye, så går det veldig bra. Ikke spesielt trett eller sliten heller. Eneste 'plagen' jeg har hatt gjennom svangerskapet, har vært humørsvingninger, men mannen mener jeg er blitt veldig harmonisk i det siste. Ikke lenge igjen nå - gleder meg :)

Skrevet

Er også i uke 33. Ble 100 % sykemeldt i dag. Har ikke sovet en hel natt på nesten 3 uker, og bekkenet begynner å bli ganske vondt. Sliter litt med pusten. Skal settes i gang om ca 6 uker. ",) Kan nesten ikke tror at jeg har kommet så langt.

Jeg var forresten på ul/vekstestimering på onsdag, og den lille er allerede 2 kilo i magen min. Helt perfekt med andre ord. ",)

Skrevet

uke 32+2 idag, så er vel i uke 33, i følge bim.

Er aktivt sykemeldt pga bekkenløsning med gangvansker. Så er på jobb 2-3dager i uka fra kl.08 til ca.kl.10:30 :) serverer nesten bare frokost, og tar i mot pasientene etterhver som de står opp :)

Går til fysio 2ganger i uka, å har ellers nok med å ta meg av 2åringen vår, lage middag og stelle i huset.

Klarer ikke å gjøre så mye av gangen, så blir mange lange pauser på sofaen :)

Ellers har jeg det kjempe bra, har en snill samboer som er flink å hjelpe meg med det som trengs :)

Er henvist til sykehuset for fødselssamtale, så får vi ser hvordan det går. Har egentlig mer og mer lyst til å ha planlagt KS, siden forrige fødsel gikk som den gikk (max 5cm åpning etter 40timer med rier, og hasteKS tilslutt). Men vi får se hva de mener på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...