Malin G. Spann Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Når du tenker på ordet turist, hva assosierer du med det ordet? sITTER Å SKAL SKRIVE KÅSER, OG TRENGER LITT HJELP.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Kamera på magen, sekk på ryggen, gjerne caps/hatt/tilsvarende. Solbriller. I bil; kjører uforutsigbart, mye vifting med armer og peking, sakte kjøring forbi "ting å se på". Kommer de med egen bil er den fullstappet og de glemmer kjørelys på dagen. Pose fra Husfliden eller tilsvarende butikker (hvis det er i Norge).
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Kan gi deg noen stikkord... Kamera på magen. Nesa i et kart. Opptatt av å få meg seg mest mulig på minst mulig tid. Nordmenn i utlandet: Billig alkohol=gøy! Utlendinger i Norge: Alt er dyrt! Håper du kanskje fikk litt å tenke på...
wirre;o) Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 - cruiseskip med gamle amerikanske damer med lilla hår og rosa store briller- gulljakker og glorete bukser. - campingbilidioter som kjører i 40km/t uansett om det er på motorvei ( skyt dem!) - ryggsekk, shorts og fjellstøvler uansett vær og føre ( de er også nederlendere og lange og tynne). - irritasjon - gebrokken tysk - endamere gebrokken fransk - den tiden jeg jobbet på posten og turistene skulle ha billetter til omvisning på slottet - busser - tyskere med bobilen full av laks - d/s turisten ( en dampbåt som går her hor jeg bor)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Mennene til damene med lilla hår har som oftest sånne dongribukser med veldig rart snitt og veldig høyt heist opp - nokså vide. Amerikanske menn på cruiseferie til Stavnager har som regel shorts og tennissokker uansett vær. Og alle er helt like - jeg er like forvirret hver gang. Bare alderen som varierer litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå