Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Hei har egentlig ett bra sexliv med min samboer, men har i det siste hatt veldig sviktende eller variert sexlyst. Før hadde vi stort sett sex 5-6 ganger i uka. Nå er det blitt mye mer sjeldendt. Noen gode tips til meg :-) Trenger noe som kan få lystene tilbake
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Kanskje det kan være en periode i graviditeten der du føler at nå vil jeg ha en "pause"... Eller kanskje du kan shoppe litt nye "sexting" og prøve å pirre opp både deg selv og din mann :) Er mye du kan prøve ut for å finne ut hva som er det rette for deg og dine mann :) Jeg har en mann som jobber på båt 4 uker og 4 uker hjemme.. Men når han er hjemme kan det gå opptil 2 ganger om dagen innimellom :) Ellers er det maks 1 gang om dagen..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 hei Jeg er ikke gravid. Fikk min datter for 7 mnd siden. Vi startet å ha sex igjen etter ca 2 mnd. og det var ikke noe problem. det er de siste mnd jeg har slitt. Har lyst til å ha lyst, men lysten er der ikke likksom. Men sexting, det var en god ide, skal shoppe litt i morgen jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå