Gå til innhold

Noen som har bygd mesterhus her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags hus, og hvilken pris ga dere for det? Hva fulgte med av kjøkken, bad osv...? Fornøyd?

Takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderer å bygge det...

Hvilket hus er din favoritt?

Skrevet

Kjersti, eller aller helst Kamilla. Det siste huset tror jeg ikke er på nett, men har alt vi ønsker oss. Kjempefin fasade, og ikke minst gode romløsninger og plass (over 300 kvm. m kjeller)

Dere da?

Skrevet

Ninni var også veldig fint, men tror det hadde blitt for lite for oss. Evt. kunne vi ha bygget kjeller for å få større plass. Fikk du med prisliste med katalogen? Jeg bestilte det, men fikk det ikke... Kikker også på Block Wathne-hus, mange fine der også! Spennende dette!

Skrevet

ja,det har jeg, men det er nesten 25 år siden,så tror ikke dere trenger de opplysningene jeg sitter med, ikke stort jeg husker heller forresten...hehe..

Skrevet

Myetestosteronihus, jeg har sendt deg en PM :-)

Skrevet

men,jeg har også bygget et konsmohus, og det burde dere se på.

der er det virkelig mye for pengene,solide gode hus.

Skrevet

Men huset står ihverfall etter 25 år, bra tegn ;-)

Skrevet

*5 om dagen*, bygget du hus da du var 17 år?

Skrevet

Vi valgte Mesterhus, men de husene vi så på passet ikke helt til tomten. Og uansett så var det enten planløsning, pris eller noe som ikke gikk opp. derfor fikk vi de til å tegne et helt nytt hus til oss, som passet til tomten, ok pris, og med den planløsningen vi selv ville ha.

Vi betaler 2.3 for hele huset, og det inkluderer ALT!:)

Huset er over 2 etg. men i andre etg er det høyt skråtak da, med 5 meter på det høyeste. Ellers er det 3 soverom, stue, kjøkken, gang, bod, TV-stue, vaskerom, en terrasse på 21 kvadrat og en på 16 kvadrat osv. Det er garasje ved siden av inngangsdøren med dør inn til huset.

Totalt er boareal på 207 kvadrat. Litt større med garasje og sånne ting.

Vi har akkurat startet å bygge nå, og det blir ferdig til desember (forhåpentligvis). Men det går foreløpig etter planen:) Veldig fornøyd!!

Skrevet

nei,blir det det da? skal vi se,jeg er født i 67,og bygde hus i 85-86.

så da kan dere regne...

og ja, huset står fortsatt,uten noe som helst skade/råte.

er min datter på straks 21 som eier det nå, men leier det ut til sin far....hehe..

innvikla det der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...