Gå til innhold

Magefølelsen og plumbotesten hadde rett!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært til ul idag, og der lå det ei lita,vilter JENTE :)

ALLE i rundt meg var bombesikre på at det skulle bli gutt, men jeg greide ikke å slå meg til ro med det.

18 uker idag, og nå er det bare å glede seg videre :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer med plumbotesten??

Er det for og kjekke hvaslags kjønn det er??

Skrevet

ja, når du har kommet over 15 uker kan du tisse på et glass og ha et par ss pulver-plumbo oppi. La det stå (ute) i en halvtime, så kan du sjekke:

mørk, brunlig farve tyder på gutt. Lys, gulgrønn farve for jente. Jeg er selv 13-6 i dag og venter enda ei uke før jeg prøver :)

Gratulerer så masse med jenta di!!

Her tror alle at det ligger en jente i magen min, men har selv en anelse om gutt.... gleder meg til å ta plumbotesten, ettersom vi ikke skal vite kjønn på ul.

Skrevet

aww så moro :):)

Jeg er selv i uke 15+6 dager (uke16 imorgen)

Vurderer å ta plumbo testen selv, her er alle også sikker på det blir gutt ^^ Vi skal vite på UL og...

Men jeg tør ikke å være så bombesikker på 1 kjønn, for da vi ventet nr 3 var jeg bombe sikker på gutt , men fikk en nydelig liten prinsesse med brune øyne og mørkt hår :):)

Skrevet

Tusen takk jenter :)

Jeg tørr ikke stole 100% på at det er jente jeg heller :) Men skal ihvertfall kose meg med den tanken en stund nå :)

Ja,dere må prøve plumbotesten. Det er virkelig gøy, og den sa klart jente til meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...