Gå til innhold

jeg har fått melk i puppene alerede i uke 32...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "farlig",tenker da på om denne råmelken som de sier er ekstra vitaminrik og perfekt til babyen i barsel blir borte nå..!!!eller kommer det igjen??? Er førstegangsfødene ,så unnskyld meg hvis det er ett veldig dumt spørsmål..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Råmelk er vanlig å ha under graviditet, men den ordentlige melken kommer ikke før morkaka er utstøtt.. Noen dager etter du har født mao. Så det du har nå forsvinner nok sannsynligvis ikke nei.

Skrevet

Det er ikke den ekte råmelken som kommer i svangerskapet. Det er bare at noen har melkekjertler som "øver" litt ekstra mens de er gravide;)

Skrevet

Ok .. det var da bra:)

takk for svar...

Skrevet

Synes ikke det var så tidlig i uke32 jeg da, har fått "melk" selv og er i uke 25, men er andregangs, husker ikke når det kom første gangen jeg.

Skrevet

Jeg fikk melk i ca uke 19-20 begge gangene, så det syns jeg ikke er tidlig?

Skrevet

Jeg fikk råmelk når jeg var 4-5 mnd på vei. Forsvant aldri, og har hatt det hele tiden.

Skrevet

Jeg er i grunnen mer bekymret over at jeg IKKE har fått det enda... Er 30+5. Er kanskje normalt det også? (Førstegangs)

Skrevet

Det er like normalt å få før fødselen som det er å få etter fødselen.

Skrevet

I min forrige graviditet fikk jeg melk i uke 20 ca, ganske mye. Denne gangen har det bare vært noen få dråper nå og da. Begge deler er like normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...