Gå til innhold

Ups... Hva skjer nå da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor til 2 stk, samme bf for begge og nå er jeg kalt inn på møte hos Nav da de har sett i papirene at det er samme bf...

I brevet sto det at de ville spørre meg om mitt forhold til bf ettersom jeg har fått ett til barn med han. Vi hadde et "uhell" etter en bytur og endte opp gravid selv om jeg brukte prevansjon. Hvordan i alle dager skal jeg fremlegge at vi ikke bor sammen og hadde et uhell osv, osv.

Ble litt svett nå for de blir vel mistenkelig siden det er samme bf på begge når vi ikke bor sammen.

Noen som har vært der selv? Hvordan skal jeg legge dette frem for dem ? uffa, ikke noe kjekt nei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger da ikke bo sammen for å få barn!

Jeg har aldri bodd med barnefaren... Men mamma er jeg !!

Skrevet

Du behøver ikke legge frem noe annet enn at ja, han er far til begge og nei, vi lever ikke sammen.

Skrevet

Da begriper jeg ikke hvorfor HI er kalt inn til møte ettersom hun har samme BF til begge siden det er så "naturlig" for en alenemor å ha samme bf hvis dere skjønner hva jeg mener.

Hva skal NAV spørre om da liksom ? jizzez

Skrevet

Jeg har gjort det der:)

Og jeg sa bare at det var et lite "arbeidsuhell", og at jeg er imot abort for min egen del. At en ikke fungerer med en partner i dagliglivet, og dermed ikke kan leve sammen, betyr ikke at lysten ikke kan ta overhånd av og til;)

Du trenger ikke svette så mye. Du har alt på ditt tørre, men det er jo litt logisk at de lurer, siden det er samme barnefar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...