Gå til innhold

Legen vil sette meg igang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva sier nå sykeuset når jeg ringer dem tru?

Kan de fortsatt si nei?

Je klarer ikke gå,stå,sitte eller ligge og babys har festet seg godt langt nede i bekkenet jeg har også 2-3 sm åpning..

Skal føde på tønsberg sykehus SIV.

Vet de kan være nokså vrange der..

Å når det er helg i tilegg vil de sikkert ikke gjøre no!

+ At jeg sikkert ikke får time før til uka!

Dvs at jeg må gå en helg til og for meg nå er det en evighet med disse smertene!

Har hatt dettålig greit i ett par uker pga refleksologen holdt meg bra,men har ikke råd til flere timer der og er 39 uker til søndag så håper de kan være litt snille med meg nå!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff. herlighet du har det tungt da:-( *sende gode tanker*

hmm... vet ikke jeg hvordan de vurderer slikt... men det høres ut som du har utrolig godt grunnlag for å bli satt igang tidlig, og det er jo et sykehus tross alt... de fleste prøver iallefall å ta hensyn til den gravide OG du MÅ jo ha overskudd til barnet når det kommer, noe som blir vanskelig når du slites helt ut nå.

Lykke til iallefall. vet at det er frustrerende når sykehusene er vrange på ting...:-(

Skrevet

Be legen din om å ringe sykehuset for deg!!

Skrevet

Legen må jo ta den oppgaven med å ringe sykehuset og si ifra at han ønsker du skal bli satt igang. Han kan ikke bare sitte på legekontoret og anbefale deg når det kan hende de sier nei på sykehuset. Dette er noe som må ordnes opp i dem imellom:-)

Skrevet

Hei igjen!

Legen sendte en henvisning og jeg skal på samtale på mandag kl 10.

Krysser fingrene for at dette starter selv i helgen,men om det ikke gjør det håper jeg de kan hjelpe meg til mandag=)

Takk for fine svar!:)

Skrevet

Hei!

Høres om vi har termin samme dag 27 sept...? ;-) Jeg skal også til kontroll på SIV på mandag... Jeg også håper på å bli igangsatt...av litt andre årsaker enn deg da... Kanskje vi møtes på barsel? ;-) Lykke til i helgen og håper alt går greit!

Skrevet

hvis ikke det ordner seg på mandag, dra til en akupunktør og få noen nåler som setter i gang fødselen;)

Skrevet

Ja Dane det hadde vært koselig..Hva er navnet ditt?

Jeg heter Kamilla og venter en liten gutt som skal hete Emanuel!:)

Jeg har vært hos akupunktør mille trille i forrigårs:)

Så det gjenstår jo bare å se nå da:)

3 - 60 timer skulle det ta! spennende,ellers så blir det igangsetting håper jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...