Gnisten Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Hei... Blir litt syteinnlegg dette for blir så irritert på mannen min.. Det virker som om han har helt mistet interessen for sex. Det er bare om å gjøre å få tilfredstillelse så fort som mulig, uten at han ofrer meg en tanke.. Har 8 uker igjen til fødselen nå og gått opp 8 kg... Klart kroppen min er forandret, men seriøst, jeg er ikke en automat som han skal ha seg med heller.. Jeg bruker som regel lang tid på å få han igang, gir oral sex og alt mulig.. Han bruker kanskje 2 min på puppene mine før han vil gjøre seg ferdi... Tidligere var sexen fantastisk og vi kunne holde på leeeeeenge og komme flere ganger hver, men dette er jo bare skuff.. Gidder ikke ha sex en gang når jeg føler at han bare bruker meg...... Noen som har lignende erfaringer?
b77h Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Har ikke lignende erfaringer nei, for her har vi ikke sex i det hele tatt for tiden, hehe... (uff, ikke noe å le av egentlig da) Men tenker at du MÅ være ærlig og si hva du syns og føler om det. Kanskje dere misforstår hverandere, og han tror du ønsker å bli fort ferdig nå pga omstendighetene? Men er det fordi han bare er på "ego-trip" så kan han jo like godt gå og ta seg en ronk, tenker nå jeg... lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå