Gjest Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg reagerer dårlig på p-piller, så jeg vet ikke om hormonspiral er det beste. Jeg vil IKKE bli i dårlig humør og legge på meg. Noen som har erfaringer med begge? Jeg vil heller ikke bli gravid og må ha noe som er sikkert.
hippopotamus! Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Mulig jeg er helt på viddene her men jeg har hørt ( evt lest her inne) at hormonspiralen bare virker lokalt og derfor ikke påvirker humøret ( og vekten?) i samme grad som p-piller. Tror også jeg har lest ( altså ingen sikre kilder å komme med) at hormonspiralen er like sikker som sterilisering, mens det er mange (ihvertfall på anonymforumet) som er blitt gravid med kobberspiralen. Jeg elsker hormonspiralen min. Ingen mens ( bortsett fra litt blod på papiret et par dager i mnd ) og ingen smerter
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Enig! Jeg har en venninne som hadde kobberspiral en stund. Hun blødde så vanvittig når hun hadde mensen at hun ble redd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå