Gå til innhold

Soneterapi for igangsetting av fødsel...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har egne erfaringer eller hørt om andre som har prøvd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk til fotsoneterapi med førstemann gjennom hele svangerskapet. Gikk da også på overtid. Så fikk en time der hun trykkte på forskjellige punkter for å få fortgang og 2 dager etter fikk jeg rier:))

Skrevet

Jeg har også tatt behandling gjennom hele svangerskapet, men skal nå få en behandling for (som du skriver) å få fortgang på ting, dersom alt er lagt til rette der inne:) Det blir spennende å se!

Skrevet

Håper det setter ting i gang til deg:))

Skrevet

Kunne du spurt hvilke punkter de trykker på da for å få fortgang på sakene. Har nemlig fotsonebok her hjemme, og skader jo ikke å prøve når tiden nærmer seg. Har enda tolv dager igjen til termin jeg da:-)

Skrevet

Ja, jeg håper så inderlig at det setter ting i sving. Vi fulgte "rikshospitalets sengehygge oppskrift" i går kveld, og har etter det fått enda flere (har alltid hatt mange) og sterkere kynnere enn tidligere, så noe skjer i allefall :)

Jeg skal høre med hun, Emma-23*fødeklar* ;) Det er min mormor, så det skal nok ikke være noen problem :)

Skrevet

Kjempe fint. Takk, da venter jeg spent:-)

Lykke til!

Skrevet

Hun fokuserte veldig på punktet for livmoren. Ligger på innsiden av hver fot, ved hælen under "hukkukul'n" -som vi kaller den her i trøndelag :)Det gjør sinnsykt vondt, og man skal ikke være redd for å bruke kraft. Men det kan være greit å varme opp området først, med enten en hampvott eller lett massasje.

Om det ikke har skjedd noe innen to dager, skal jeg tilbake for en ny behandling :) Krysser fingrer, tær, hender.. ja alt som krysses kan ;) Store muligeheter for at det blir noe sengehygge i kveld også, i håp om at det og kan hjelpe :P

Skrevet

Tusen takk. Tenkte meg at det gikk på livmoren :-) Da skal jeg få prøvd det etterhvert!

Spent på om det har skjedd noe med deg enda da? Lykke til.

Skrevet

Det har nok ikke skjedd noe med meg enda nei, desverre :)! Men tror slimproppen gikk i formiddag da, bare uten blodspor...(?) Har også fått sterkere kynnere og litt press der nede, men ikke vet jeg. Det vil jo ikke skje noe så lenge kroppen min ikke er klar for det, og det er det som er så fint med slik type behandling synes jeg ;) Var til ny runde i dag, så vi får se. Hun kommer når hun kommer ;) bare håper det skjer snart!

Lykke til med deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...