Cat.68 Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Når jeg er inne på facebook, eller på en del andre sider så kryper liksom bildet på dataskjermen ihop, og blir mindre og mindre. Jeg må hele tiden trykke på minimere og åpne knappen for å åpne bildet på skjermen igjen. Noen som skjønner hva jeg snakker om?, og som muligne vet hva det beror på ,samt hva jeg kan gjøre med det?
Cat.68 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2009 Ingen altså? Hmmmmm, får vel prøve å finne noen gluping på data et annet sted da.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 aldri hørt om.. sikker på at du ikke har virus?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Nederst i høyre hjørne på Explorer er det en knapp for å endre zoomnivå. Den står vanligvis på 100%, men det hender jeg gjør et eller annet som krymper bildet ned til 75 %. Da er det bare å klikke på den, så blir det normalt igjen (fant jeg ut etter en lang stund).
<3 Legoland <3 Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jeg vet godt hva du snakker om... Det er grådig plagsomt :-( Jeg vet ikke hva det er... Hvilken nettleser bruker du? Virus?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Høres ut som virus ja. Last ned antispyware og ta en opprydding. De finner det meste: antispyware.com mener jeg det ligger på. Prøv også å søke i VG eller Dagbladet sine sider etter antivirusprogrammer, de hadde en "test" for en tid tilbake hvor dette kom best ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå