Gå til innhold

Er det noen som har ammet med silikon her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det, mye tette melkeganger og brystbetennelse?

Hvordan ble puppene seende ut etterpå, tenker på form?

Har kun erfaring med å amme uten, men lurer på å legge inn silikon. Har A cup nå, og det er uansett mange år til jeg skal ha neste barn, kanskje om 4 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg vert deg hadde jeg venta me silikonen. jeg tok silikon å fikk en gutt som jeg ammer nå. puppene ble digre å stygge nå vil jeg bare ha di vekk..tror ikke jeg har så mye melk som da jeg ammet uten silikon. men ammer fortsatt da så vet ikke hvordan de blir seende etter amminga

Skrevet

jeg ammet med silikon. hadde litt problemer og delammet på en pupp. han fikk mme i tillegg, men det fungerte veldig greit egentlig.

Skrevet

Det gikk fint å amme. Litt ofte spreng. Må tømme de ofte.

Jeg hadde enormt med melk så det gikk fint det.

Meen, ja det kommer et men her, ikke ta det før du er ferdig med barn.

Jeg skal nå ta mine ut etter endt amming. Har hatt dem i 8 år nå og de er ikke like fine lenger. Hvis du ammer med silikon må du nesten garantert ta brystløft etter ammingen er ferdig.

Min plastisk kirurg fraråder meg å sette inne nye implantat før jeg er ferdig med de barna jeg skal ha..Brystløft er svindyrt, ha et i bakhodet..

Skrevet

Ja, og det gikk til h... Brystbetennelser, lite melk, kjempepupper og vond rygg. Gruer meg til denne gangen, for de er der fortsatt. Møter liten forståelse for det på helsestasjonen for å si det sånn... det er din egen skyld da på en måte. Jeg hadde ventet. Mine må fikses på nytt nå uansett.

Skrevet

Jeg hadde ingen problemer. Hadde nok melk, ikke noe særlig melkespreng og puppene har ikke forandret seg i ettertid. Jeg har bare 140 gram da. Veldig små innlegg.

Skrevet

anonym 12:17 her - puppene mine er like fine etter endt amming, henger ikke en mm faktisk. Ikke noe løft nødvendig, da hadde de ligget på skuldrene mine!

Skrevet

Anonym 13.47 her. Jeg har relativt store innlegg så det er sagt, 340 gram i hver, og hadde en b cup fra før (fullstendig idiotisk, men sånn ble det, og gjort er gjort) Angrer som en hund, og tror jeg skal la hver å legge inn nytt innlegg når jeg fikser de, vil ha små sprettpupper igjen. Det var gøy i ca 2 mnd, så begynner man å se alle ulempene...

Skrevet

Jeg hadde litt problemer, men vet enda ikke om dette var pga silikonen, eller at jeg som (DUM) 18 tok piercing i brystvorten på høyreside. (Tok den riktig nok ut etter et halvt år) Jeg sluttet å amme etter 2 mnd, for det kom nesten ikke melk på denne siden. Venstre side gikk det derimot kjempefint med! Fikk ikke brystbetennelse og hadde ikke særlig spreng heller og begynte å amme straks etter fødsel. Ble vanskelig å amme bare på ett bryst, for etterhvert ble det jo spreng på den siden..fikk beskjed av helsesøster faktisk om å starte med mme. Jeg hadde da en B-cup og la inn 410 gram 2 år FØR jeg fikk barn. De ser flotte ut nå, men jeg ammet jo bare i 2 mnd-så føler ikke jeg kan uttale meg så mye om hvordan de ser ut i ettertid. De fleste ammer jo i 6 mnd.

Tror jeg hadde ventet med å legge inn til etter jeg hadde fått barn, om jeg var deg..men det kommer jo an på hvor mye du har planer om å legge inn!

Skrevet

Dytter for dette vil jeg gjerne høre fleres erfaringer med. Skal nemlig ha mitt 4. barn og fikk silikon etter nr. 3. Vil svært gjerne amme. Nå skal det sies at jeg samtidig tok brystløft og fikk flyttet brystvorte. Har noen erfaringer med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...