Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Endelig innlagt på asylet kanskje?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Brukeren er i alle fall slettet, alle de pussige pm'ene hennes står nå i innboksen min med "ingen bruker" men kommer til gamlenicket hennes om jeg trykker på.
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Hun var en artig skrue...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Hun er registrert fremdeles. Fant ett av de (mange) gamle innleggene hennes og kom inn på profilen hennes når jeg prøvde. Hun har vel blitt utslått med svineinfluensa! *nøff nøff*
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Er hun her enda? Gikk "gravid" sammtidig som meg sist, og har etter det jeg har forstått vært her lenge før den tid også.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Hvis du søker etter henne på "finn andre brukere" får du ingen treff. Ba
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 hun har sikkert et nytt nick. Var vel lei at alle hetset henne. En ting er å ha en mening om hennes innlegg, men det gikk jo fullstendig over styr da. Når det er sagt så skal jeg innrømme at jeg synes det er greit å slippe unna innlegg som handler om en far som spyr osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå