Gå til innhold

plis svar!!! jeg kan jo ikke noen ting om dette her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs og kan jo ikke noen ting om det å være gravid og ting som skjer :) Jeg er 28+4 og har begynt å få skikkelig stikking i underlivet. Det kjennes ikke ut som det er i selve skjeden men det er skikkelig ubehagelig og jeg tar meg automatik til skrittet nåe det skjer, og det er jo ikke akkurat passende når jeg er i butikken lissom.. Noen som vet hva dette kan være? er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok babyen som presser mot livmorhalsen. Det skjer spesielt når de legger seg med hodet ned.

Tror det var på den tiden jeg også begynte å få det. Veldig ubehagelig når det skjer, og man farer liksom sammen helt automatisk. Men farlig er det altså ikke.

Skrevet

glemte å skrive at jeg merker også at magen blir mye hardere og lille Lucas som ligger i magen blir kjempe aktiv... trodde ikke de la seg med hodet ned før langt uti uke 35 +++, som sagt jeg prøver å lese meg til ting men det er ikke bare bare

Skrevet

SÅnn som i uke 29 så er de jo så små enda at de fint skifter stilling. Jeg mente ikke at den låg med hodet ned for godt. Så dedt er nok når han hvaner med hodet ned og gjerne sparker fra du kjenner de stikkingene.

Min gutt la seg hvertfall med hodet ned før uke 35, rundt uke 32 tror jeg. Det er hodet som gjerne ikke fester seg før man er passert uke 35

Skrevet

Når magen blir hard er det kynnere, som også er helt ufarlig. noen barn reagerer med å bli rolige og andre blir mer aktive. Min blir mer aktiv når det er kynnere på gang. Akkurat som han stritter i mot hver sammentrekning som kommer. han har forresten ligget med hodet ned siden midten av svangerskapet. er 37+6 idag :-)

Skrevet

Synes det høres ut som bekkenløsning?! Jeg har iallefall sånne stikkende smerter i symfysen (oppå skambenet liksom). Man tar seg automatisk der det gjør vondt:) Høres det likt ut??

Skrevet

Stikkingen kjennes ut som er i klitoris hvis jeg skal forklare det helt rett.. er fryktelig ubehagelig.. jeg har hatt litt problemer med bekkenlåsing. Jeg har også hørt at det kan være kynnere, men trodde kanskje de var mer rettet mot magen, at man fikk litt vondt murringer i magen. den blir bare hard som stein nesten og det er ubehagelig.

tusen takk for alle som svarer meg.. sitter lissom å klør meg i hodet her. dette skal jeg spørre jordmor om, men der skjer det så mye så glemmer alt jeg har tenkt på den siste tiden

Skrevet

har også den stikkingen, kjennes noen ganger som jeg har en nål oppi der,, men tror det er foran på bekkenet, på denne såkalte koblingen, når den glir litt fra hverandre gjøre det svinevondt

Skrevet

Jeg har kjent skikkelig stikk og strålinger på det området hvor man vanligvis kjenner mensmurringer. Det er så vondt når det skjer at jeg må bøye meg frem og gå saaaakte. Jeg halter nesten når det skjer. Ikke spesielt godt. Har alltid lurt på hva dette kunne være.

Så det er dette som er modning? hadde noen gang trodd at det var urinveisinfeksjon.har aldri hatt det før, så vet ikke hvor det skal gjøre vondt, men urinprøvene har ikke påvist dette.

Skrevet

Jeg har også den smerten, det føles ut som at det er i klitorisen. Jeg sliter også med bekkenløsning, og tror at smertene kommer av det. Spesielt når jeg er oppe å går, snur meg eller reiser meg opp. Gjør j*** vondt!

Skrevet

Høres ut som bekkenløsning. Har du prøvd presse fingrene mot skambeinet? Og gjør det vondt? Da kan det være bekkenløsning. Sitter det i "kjøttet", da bør du snakke med legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...