Gå til innhold

Pumpe? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken pumpe bruker/kjøper dere? Tenkte jeg skulle kjøpe meg en, men har ikke anelse om hvilken jeg skal kjøpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

erfaring fra søstra mi va at skal en ha pumpe så kjøp elektrisk.......må sitt ganske lenge å da e d godt å slippe å stå å pumpe selv.......

så på me blir d elektrisk men aner ikke hvilket merke......

Skrevet

Dette lurer jeg også veldig på!

Skrevet

Jeg kjøpte Avent manuell pumpe-den funka ikke for meg!

Skjønte vel ikke helt hvordan jeg skulle bruke den i starten,men den tok laaaang tid for å få ut bare noen dråper.

Kanskje det er meg som ikke klarte å bruke den riktig,men jeg syns det var like greit å håndpumpe meg selv til slutt. Tok tid det og,men gikk fortere forde.

Om jeg skulle kjøpt noen pumpe nå,så ville det helt sikkert blitt elektrisk. :)

Skrevet

Eg har kjøpt avent manuel pumpe, da det er dette alle eg har pratet med annbefalte, dei sa at elektrisk lett kan bli for hardhendt i forrhold til dine bryst. Der er det greiere med manuell der du kan regulere hvor fort du pumper osv.

Skrevet

Av de jeg har prøvd er Avent manuell den som passer meg best. Elektrisk funker ikke så bra på meg, for jeg trenger at vakuumet holdes litt over tid, da renner det jevnt. Jeg kan holde valkuumet inne i kanskje et minutt av gangen, i alle fall tidlig i pumpingen.

Avent sin elektriske kan også brukes som manuell, så der får man visst 2 pumper i ett på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...