Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 ser det er ett innlegg ang denne..Og lurer på en ting...Er det ikke sånn at den listen jeg har fått er de JEG er inne på å sjekkker eller er det at de likksom er inne på meg???
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 å kanskje det, sånn har jeg ikke tenkt på det før...hmmm
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Er ikke det bare kødd da? Jeg har dukket opp på fler av de listene, og har såvidt vært innom profilen til noen av de!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Det er jo bare kødd, og helt tilfeldig.. Har ingenting å si om det er dem du er innpå, eller som er innpå deg. Men det som er hele poenget, er vel hvem som stalker deg.. Men det er bare for moro.. Er ikke sant en plass.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 jeg kom på 1 plass hos en av mine beste venner å jeg er inne å komenterer hos henne hele tiden, men jeg kom på 7. plass hos en jeg aldri skriver noe hos. har vel kansje gjort det noen ganer da, å flere som kun 1 gang f. eks. møkka liste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå