Gå til innhold

FACEBOOK og "stalkerlist".....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne aplikasjonen ,hvor du kan få opp hvem som er dine stalkers og det komme opp bilder av de??Er det virkelig mulig og stemmer denne stalkerlisten??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på den stemmer. Jeg har blitt tagga i 4 stk,har verken vært inne på profilen eller skrevet med dem som tagga meg...

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt DIB-stalker list. Da vet jeg iallefall om EI som hadde stått der. Og det har henne bevist idag!!!

Skrevet

Det der blir valgt ut helt tilfeldig.. Er bare for morro.. :) Og stemmer ikke.. Noen måler hvor mye kontakt du har hatt med personen, mens andre er helt random valgt ut..

Skrevet

Stalkerlisten er bare en liste over hvem som har kommentert flest oppdateringer, skrevet mest på siden din rett og slett. Det er ikke noe hemmelig, og viser ikke hvem som bare er inne på siden din for å "stalke".

Skrevet

det kan ikke stemme. jeg kom opp som nr 3 på min ex sin stalker liste. jeg har ikke vært inne på profilen hans på 6mnd. syntes det var litt pinlig, for tenk om han da tror at jeg er inne hos han og sjekker hver dag. haha, uff!

hilsen dagens fjortiss!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...