Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg kjenner ingen som har det, og har kun sett før og etterbilder fra amerikanske kirurgers nettsider. Der ser samtlige opererte veldig unaturlige ut. Jeg vurderer å operere meg, men er veldig redd for at det skal se kunstig ut. Noen som har gjort det, og kan fortelle litt ? Og kanskje har linker til bilder ?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 jeg har silikon - og de ser veldig naturlige ut går ikke an å se at de er fake - og mange har blitt overrasket når jeg har fortalt at det er silikon. jeg hadde BH str 70A, la inn 275 gram i hvert bryst og har nå str 80B - str ser veldig naturllig ut i forhold til resten av fasongen min
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Fint å høre! :-) Hvor høy og tung er du ? Hvordan er de å ta på i forhold til ekte pupper ?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Ja mine ser og kjennes helt naturlige ut. Har aldri fått spørsmål, hverken av jordmødre som har hjulpet meg med ammingen, kjærester, venninner etc om jeg har silikon. Var tilogmed en gutt som sa til meg at han foretrakk flott små, naturlige pupper, som mine, enn store falske. Da måtte jeg humre litt. Men jeg har bare 140 gram i hvert bryst og er ikke så veldig tynn. Jeg ville bare ha litt pupper og hadde veldig lite. Jeg har sett før og etter bilder som du snakker om og er enig i at de ikke ser naturlige ut. Mine har et naturlig heng, og både gjyger når jeg løper og kjennes myke ut. Tok de for 8 år siden og har ammet to barn.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Ser du spør om vekt og høyde. Jeg er 173 og veier 57 kg. Er naturlig slank. Det med at du ikke kjenner noen som har tatt det har nok mest å gjøre med at man ofte bare vet om det i tilfeller der det ser unaturlig ut... Det er ganske vanlig så du kjenner nok noen
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 jeg er 63 kg og 167 høy med hofter, lår og rumpe det er litt fastere enn naturlige pupper. Hatt dem siden 2002 - og er fortsatt like fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Nei, det ser uansett ikke naturlig ut. Man tror det gjerne selv, men... Har snakket med mange plastikk kirurger både i norge og i utlandet pga en masteroppgave jeg har skrevet, og de kunne fortelle meg at det er så godt som 100% umulig at brystene ser helt naturlige ut. Har to veninner som tok silikon omtrent på samme tid, fikk samme cup og benyttet forskjellige kirurger. Begge skulle ikke ha så mange gram implantert, og brystene skulle ikke være større enn en liten C. De ser ikke naturlige ut fordi de står rett ut og med kroppens alder og tyngdekraften er dette helt unaturlig. Vurderte selv silikon for mange år siden, men har funnet ut at brystene mine er mye finere enn silikon.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Hei. Jeg tok først silikoninlegg som var runde. Disse fikk jeg hard kapsel i og måtte bytte innlegg. Fikk da dråpeformede innlegg som så mye mer naturlig ut for meg. De runde gav brystene en merkelig fasong syns jeg. Nå skal det sies at de dråpeformede er en god del dyrere. Mine bryster er fine og ser naturlige ut. Jeg har store innlegg, men hadde store bryster også før barnefødsler og superslanking så dette ser naturlig ut for meg. Nå skal jeg ha barn igjen. Var egentlig helt ferdig med dette, men så møtte jeg "den store kjærligheten", og han hadde ikke barn så da gikk det sånn da. Er spent på hvordan det blir etterpå, for jeg vil svært gjerne amme.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Tror du må spise ordene dine litt... Jeg har dråpeformede implantater og det er ingen som ser at di er uekte. Di har naturlig heng også. Spesielt nå som jeg går høygravid Selvfølgelig ser runde proteser mer unaturlig ut veldig ofte, mange dytter inn altfor mye Er jo ingen som har naturlige runde bryster ( ala Victoria Beckham ).
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 Er nok mer populært med runde proteser i USA enn i skandinavia..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #12 Skrevet 18. september 2009 Med en gang ei med silikon legger seg på ryggen, ser man at de er uekte.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #13 Skrevet 18. september 2009 Nei det er ikke sant. De faller naturlig ned slik som de gjørde før jeg fikk silikon. På meg ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #14 Skrevet 18. september 2009 De som tar silikon er ofte så unaturlige mennesker med plasthud, bleiket hår og grusom gulbrun hud at alle ser at hele dama er 100% uekte!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 hahaha...det er de som du legger merke til det 16.09 Mine pupper er relativt små , litt heng som normale pupper og faller ut til siden når man ligger som normale pupper...Ingen har noen gang kommentert de..mange av mine venniner ble sjokkert når jeg fortalte det...og dette er folk som har sett puppene mine flere ganger.. Greit de er ikke 100 % ekte , men de ser bra ut for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå