3 er nok! Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Du kan ikke male med oljemaling innendørs, ellers kan du male så mye du vil. Det er det jeg har fått beskjed om hvertfall:)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg maler med Lady vannbasert hjemme, prøver å få ferdig en del rom til nurkets ankomst... Det går helt fint Jeg må bare ha hjelp på de nederste 50 cm, har ikke sjans til å bøye meg så langt ned ;P Så ja, unngå oljemaling og forhør deg ang skadedunster på malingsbutikken, hvilket merke som er best...(Både sens og Lady er bra) Og kos deg og mal.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Det kan være lurt å bruke en maske(sånn av papir) til å ha foran munnen om du ikke maler med sense! lykke til:)
HeidiL Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 bare til opplysning: masken av papir virker bare reduserende på mengden støv du puster inn. Mannen min forhørte seg hos spesialforhandler i går og dersom jeg skulle male med noe annet enn sense så sa forhandleren at jeg må ha ordentlig gassmaske - de selger det der også og den koster 1000 kr! Men det er det eneste sikre i forhold til avgasser...bortsett fra å male med Sense...
Lothriel Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Jeg skulle ikke gjort det - heller ikke med Lady Sens. Om du leser hele brosjuren ser du at gammel maling kan reagere på den nye og utskille dampe du som gravid ikke ønsker. Få en annen til å male og luft godt ut i rommet! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå