Gå til innhold

"Nipple ease, brystknoppbeskyttere" - noen erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg slet utrolig mye med amming, brystbetennelse og såre bryst på nummer en.. Derfor har jeg vært innom ammehjelpen og deres ammebutikk for å se om jeg kan gå til innkjøp av noen smarte hjelpemidler. En venninne har anbefalt noe som heter "Nipple ease, brystknoppbeskyttere" og jeg lurer på om flere av dere har prøvd dem? Hva er deres erfaring? Har dere evt andre tips for salver osv man burde gå til innkjøp av på forhånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er supersupre! Gir "no fly zone" rundt brystvorten sammen med god lufttilgang. Dermed bedre enn albueskjell og slikt. Du kan bruke de innleggene som kommer med, eller ha andre kluter/innlegg over om du heller vil det.

Skrevet

Så bra!!! Brukte du de også for å forebygge i begynnelsen? Jeg vurderer nemlig det, for å slippe noe papirinnlegg eller noe annet som kan klebre seg inntil brystvorten. Ser at innleggene som følger med er engangs og bare ti i hver pakke, så da bør jeg vel bestille endel pakker?

Brukte du ullinnlegg over dem i BHen, eller hvordan gjorde du det?

Jeg hadde så mye sår at jeg brukte sånn skjell når jeg måtte ha på BH/skulle møte folk sist, det svalte godt, men har en mistanke om at det ikke akkurat hjalp mht bakterier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...