Panterjenta85 Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Har TFK joggster twist og er utrolig fornøyd med vogna, men jeg fatter og begriper ikke hva den reima på høyre side av "ramma" er til... Noen som veit? Den sitter fast rundt metallet, er ca 15 cm lang,har en hullmalje i enden, samt borrelås.. Finner ikke noe godt bruksområde til den.. I tillegg har jeg oppdaget to "knotter". En i fotenden av baggen og en nederst ved høyre bakhjul. Hva er de til? hehe... ikke lett å forstå alt i denna verden men så flott som vogna er så tviler jeg sterkt på at de bare har satt på noen ekstra duppeditter her og der for moroskyld!
<3 Legoland <3 Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg aner ikke helt hva du snakket om... Men kan du ikke snakke med forhandler da?
Gjest Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Den reima du snakker om, er til å holde vogna sammenslått ved å feste denne nede ved hjulene en plass, der er det en sånn knott til åfeste den i, hehe;) Bruker den ALDRI så ser ikke helt v itsen med den;) De to knottene du snakker om, TROR jeg er til å feste regntrekket i? Men jeg har ikke regntrekk til bagdelen, så jeg er ikke helt sikker;)
Gjest Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Forresten, den knotten nede ved hjulene, er den knotten du skal feste den reima i...hehe.
Panterjenta85 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2009 haha... så flott! Har aldri følt at det har vært noe behov for å holde den sammenslått så den tanken har ikke falt meg inn.. Moro at reima og knotten faktisk hører sammen! Har ikke pakket ut regntrekket til baggen engang så det skal jeg virkelig sjekke! Ok.... Neste spørsmål... Jeg tenkte jeg skulle feste på håndleddsreima på vogna for vi har noen stygge nedoverbakker her jeg bor og jeg får noen stygge bilder i hodet hver gang jeg går nedover der, men hvordan?? Den har jo en strikkfunksjon, men jeg får ikke den til å fungere når jeg bare tar reima rundt og knepper knappen... Noen gode tips her også?
Gjest Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Hehe nei ikke jeg heller, det var mannen min som plutselig fant det ut for en stund siden ;P Håndleddsreim? Det tror jeg faktisk ikke vi har til vår.. Merkelig, vi kjøpte jo vår i fjor. Den fulgte med vogna da du kjøpte den, eller var det "ekstrautstyr"? ja, ta å sjekk med det regntrekket du! Gøy å se om det er riktig det jeg tror, hehe Om det ikke er det, har jeg dessverre ikke peiling på hvorfor den knotten er der;)
Panterjenta85 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2009 ja den fulgte med... sammen med verktøysett til å skru opp alt mulig, eventuelt kanskje stramme alt mulig.. hehe... Fant dette på sida deres, men jeg er ikke spesielt stabil i tysk... skjønner du det? (Abb.XIV) Wenn Sie mit dem Joggster TWIST im freien Gelände unterwegs sind, befestigen Sie bitte die mitge- lieferte Fangschlaufe an der Hinterachse. Dann streifen Sie sich die Seite mit dem Gummizug über das Handgelenk.
Panterjenta85 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2009 ikke noe hull i regntrekket forresten... :S
Gjest Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Uff, nei tysk kan jeg ikke :S Iallefall ikke SÅ tysk, haha Jeg kan forresten høre om mannen min kan oversette Hm, merkelig da. Da lurer jeg virkelig på hva den knotten på bagen er til gitt.. Kanskje noen andre som vet? Ble virkelig nysgjerrig nå, hehe:)
Gjest Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Haha, jeg googlet det, og dette er svaret jeg fikk: Hvis du er med TWIST Joggster i åpne landeveien, kan du feste den medfølgende Fangschlaufe-kommunisert på baksiden. Så pensel siden med elastisk bånd på håndleddet. Kan du feste den medfølgende fangschaufe-kommunisert faktisk! Så pensel siden med elastisk bånd. Makes sense!;P
Panterjenta85 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2009 ahaaa!!! Ja da skjønner jeg hva jeg ska gjøre! *ler rått* Men det sier jo iaffal at det er den enden med strikk i jeg ska ha på håndleddet da!? Det trodde jeg ikke... hehe... Hvorfor i allverden er det knapp på den da da? hmmm.... I am in need of help with my fangschlaufe-kommunisert!!!! *ler*
Panterjenta85 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. september 2009 Det ble ikke så mye bedre på engelsk: (Abb.XIV) if you with the Joggster TWIST in the free area on the way are, fasten you please the mitge supplied catch loop at the rear axle. Then you touch yourselves the page with the elastic strip over the wrist. You see you need to touch yourselves when In the free area on the way you are! *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå