ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 ..hva brukte dere i vogna? To softbager eller voksi pose? Eller er det kanskje andre ting som funker bedre. Skal kjøpe emmaljunga city cross tvillingvogn. Vil ikke kjøpe katta i sekken, så håper på et par svar
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 jeg brukte simo sine saueskinns poser var veldig godt fornøyd.... disse er har et vannavvisende stoff då du er ikke avhengig av å slenge på regntrekk med en gang det begynner å dryppe... nå hadde jeg simo si vogn den er jo og vanntett å jeg har aldri benytta regntrekk over posene . ser du vurderer emmaljunga så du må nok på med regntrekket uansett men jeg kan i allefall anbefale saueskinns posene fra simo... jeg er ikke av typen som pakker ungene inn i alværdens av klær heller så for meg funka det best... syns voksiposene blir alt for varme men kommer litt ann på ungene da mine er veldig varmblodige fryser alldri!
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 18. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2009 Tusen takk for svar Tror jeg blir å gå for voksi, og ikke softbag. Vi bor laaangt nord, og jeg venter tvillingene i februar, så tror ikke voksien blir for varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå