Gå til innhold

8+1 og ultralyd klokken 13.00... Gru/gleder meg.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blødd i nesten tre uker nå og idag får jeg vel forhåpentligvis et svar om åssen det ligger ann.. HAr ikke hatt noe vondt eller noe.. Var på ul for 2,5 uker siden men de så kun fostersekken uten foster, så fikk time igjen nå for de mente jeg kanskje var kortere på vei enn jeg trudde.. Hun trudde kanskje hun så antydning til noe men kunne ike være helt sikker..

Hcgen har stige fra 375 til 64 000 de siste ukene. så det må jo være bra? Sist jeg målte var jeg i 7 uke..

Mistet i MA da jeg var 13 uker på vei, men det var dødt allerede i uke 8 så da ble det utskrapning.. Kjenner jeg går rundt å bekymrer meg hele tiden.. De siste 4 ukene har kun vært venting på å finne ut om jeg fortsatt er gravid eller ikke.. Kvalmen har derimot satt inn for fullt så er vel et bra tegn:D

Måtte bare få luftet tankene mine litt:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så jo veldig lovende ut hcg tallene dine!!

Lykke lykke til i dag!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvordan gikk det da?

64.000 er jo høyt tall da!

Skrevet

Ja reagerte og på 64 000. Syns det var så høyt hehe. Men så bare en inni der:P

Alt var bra og hjertet slo og jeg var akkurat 8+1 på vei og ifølge legen:) Fikk ny time til ul om 4 uker ca. Så fikk litt oppfølging, hadde jeg aldri trudd:P Så nå er jeg super lettet:)

Skrevet

Veldig godt å høre at alt sto bra til. Forferdelig å gå rundt og ikke vite noe. Godt du får oppfølging nå siden du mistet sist gang. Er jo betryggende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...