Gjest Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Lurer på hvorfor disse blir gule etterhvert ? Har drevet og vasket for hånd i en evighet, men fant ut at jeg heller ville bruke oppvaskmaskinen, og nå ser jeg jo at de har blitt helt gule.. Det har sikkert ikke noe å si sånn egentlig, men det er jo litt kjedelig, hehe
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Det har jeg også merket. Skyller de i kjempe varmt vann før jeg hiver de i oppvaskemaskinene, da blir de ikke gule:)
Gjest Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Hm, det var jo lurt! Det spiller ikke noen rolle om det er en stund til man setter på oppvaskmaskinen da? Pleier å sette dne på på kvelden, og tåteflaskene blir jo brukt utover hele dagen lisom Nå står de til koking, kanskje jeg får vekk gulfargen da?hehe Man prøver det man kan!
Maia&Mathias <3 Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg har merket at smokkene blir sånn glatte, nesten litt fettete på en måte! Når jeg har vaska de i oppvaskmaskinen da. Får dere de også sånn? Kokte smokkene i forrige uke når jeg vasket de for hånd, og da gikk det fettete belegget vekk. Har ikke merket at lillegutt har fått no vondt i magen eller no, men begynner jo å lure litt om det er heldig...?
ippemo får augustbaby Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jeg synes de blir så ekle i maskinen at jeg heller vasker dem for hånd. De får jo et fettet belegg og smaker sikkert såpe, så jeg ender opp med å vaske dem for hånd likevel. Så jeg droppet å ha smokkene i vaskemaskinen, ble bare dobbelt mas
Gjest Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 JA! jeg merket også dette idag, det var noe av grunnen til at jeg hev de i gryta. Har ikke sjekka enda om dette fett-belegget(?) har gått bort, men regner med det har det siden det forsvant da du gjorde det samme. Utrolig kjipt, er jo så lettvint å bare vaske de i oppvaskmaskinen.. Men viser det seg at det IKKE er heldig, får jeg heller fram med flaskekosten og vaske dem for hånd..
Gjest Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Når dere vasker for hånd, bruker dere zalo da? Vi har brukt zalo med sitronlukt hele tida, og jeg syns faktisk den sitronlukta sitter så veldig i tuttene.. Jeg skyller dem jo etter vask selvsagt, men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå