Gå til innhold

3D på Heimdal helsehus, Trondheim


Lila84

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer derifra?? Har hørt begge deler... Og har bestilt meg time der, men er i uke 31+3 når jeg har time. Hun anbefaler egentlig å komme senest i uke 29, men har lyst å prøve likevel. Men hvis hun i utgangspunktet ikke er noe særlig flink er det kanskje ikke vits...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia! var der på 3d-ultralyd i uke 26, tilbudet var helt greit..men litjpia lå med både armer å føtter over ansiktet,så fikk ikke tatt så mange gode bilder. men noen ble d! Jeg angrer ikke for å ha brukt 1000-lappen på det. synes det var verd pengene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg tenkte også å bestille time, men er allerede 30+6 nå. Da er det kanskje for sent? Hvor lang ventetid er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvordan det går da! :) Jeg har time neste tirsdag... Men de hadde ledig denne uken når jeg snakket med de, men da er jeg bortreist desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninde av meg var på medicus på 3D, der er dem iallefall flinke :)

Jeg selv var på knøttet i Moss, i forbindelse med ferie der nede, og jeg er bare så utrolig fornøyd og ikke minst glad for at jeg dro på 3D også denne gangen :) (gjorde det med forrige også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte på mandag, men de sa at de ikke anbefalte det etter uke 29... :-( Siden jeg er 31+3 nå, så var det nok for sent. Menmen, det er jo tross alt ikke så lenge til vi får se ham i virkeligheten, da. Kanskje neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De påstod at det var vanskelig å få gode bilder ettersom babyen var blitt så stor. Kjenner jeg fremdeles har lyst til å prøve, selv om ikke bildene skulle bli helt perfekte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil prøve selvom jeg er "for langt på vei"! Ho dama viste hvor langt jeg var på vei når jeg bestilte time.. enten så har ho ikke peiling eller så går det kanskje bra.. på youtube er det jo mange som har lagt ut 3d filmer fra uke 34 og sånn, og det ser jo bra ut! :) hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver likevel jeg! :) Og det er forskjellig fra plass til plass hvor lenge de "anbefaler" å ta 3D. Mange steder gjør de det frem til uke 34... Så jeg skal på Heimdal helsehus nå på tirsdag, da er jeg i uke 31+3. Man har ingen garanti for hvor bra de bildene blir uansett, og jeg har ikke hørt noen som er mer "misfornøyde" etter å ha tatt sen 3D kontra de som gjør det i ukene 26-29...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ta selvom jeg er 33 uker :) Det gikk kjempefint og ble masse nydelige bilder :D absolutt verdt det! Men tok det nok akkurat i tide, for han har begynt å trykke trynet sitt nedover hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...