Gå til innhold

Mageverk om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel 15 + 4 eller noe sånn nå, og stort sett har alle plagene fra 1. trimester forlatt meg. De siste dagene har jeg hatt voldsom verk i magen når jeg legger meg for å sove. Har hatt det to påfølgende dager nå, og er litt bekymret. Har ikke lest om dette noe sted, heller ikke hørt noen andre nevne det.

Har du opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den siste uken, mer faktisk, hatt smerter/kramper i rygg og mage. Det føles som menssmerter, bare mye mer intense. Vet ikke om det er noe sånt du har?

Jeg har heller ikke funnet mye info om det. Har hatt det mest fra morgenen av, og det varer i mange timer til utpå ettermiddagen. Blir helt satt ut, for det er så intenst. Mister matlysten og klarer ikke konsentrere meg om noe.

Har også hatt det noen kvelder og en natt.

Jeg fikk time hos gynekologen på mandag, og hun sjekket med UL både nyrer, livmor, foster og fødselskanal. Heldigvis uten å finne noe galt.

Men ville kontaktet legen om jeg var deg. Det kan jo være alt mulig, og ufarlig, men greit å ha utelukket det som evt kan være galt da.

Legen min spurte foresten også om hvordan fordøyelsen var, for hvis det stopper opp over lengre tid kan det gi store smerter. Men for meg fungerer den fint nå, så det var ikke det...Hun konkluderte vel med at det kanskje er at ting vokser og strekker seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...