Gå til innhold

Bærum Februar :) Flere??


Mammatilsnart2:)

Anbefalte innlegg

Vi bor u Bærum:)

Venter nr, 2 :)

Første gangs termin 19, februar. Oblikatorisk ultralyd til tirsdag :) Gleder oss masse :)

Kjenner dere masse liv ?

Her er det ganske stille , kjenner svake bevegelser :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

bor også i Bærum, dvs Gjettum. Jeg venter nr 2. 22 februar. Vi var på UL forrige uke, vi får ei jente! Har en gutt fra før, som var før 14 februar 2008.

 

Jeg har kjent fine bevegelser i et par uker - veldig koselig!

 

Lykke til på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Flott å være 2 brødre :)

Regner med at storebroren gleder seg til å få en lekekamerat.

 

Også er det jo praktisk å kunne arve en del ting.

 

Jeg har en bonussønn, dvs stesønn, på 10 år, og det er veldig praktisk at faren har tatt vare på en del klær og leker etter ham. Dessuten syntes 10-åringen det er morsomt å lære opp lillebror i fotball!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, det er flere mamma'er i Bærum....Vi har en gutt fra før og det blir en jente denne gangen. Termin er satt til 22.februar. Spennende! Gleder oss veldig.

Vi har flyttet fra Oslo tidligere i år. Det blir hyggelig å bli kjent med flere i "samme båt" som bor i nært området.

 

Lykke til med UL!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var så sikkre på at det var jente å alle andre også, men en gutt er veldig velkommen han også :)

 

 

Det kommer til å bli veldig morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at du også venter ei jente den 22 februar :)

 

Da er vi ihvetfall 3 her inne fra samme området. Skal dere gjøre noen "forberedelser" før fødselen? Sist gikk jeg både på svangerskapsyoga (i Asker) og fødselsforberedende kurs. Denne gangen blir det nok ingen av delene. Har en yoga cd for gravide som jeg bruker i stedet for å gå på kurs, syntes det er deilig med yoga mht bekken og rygg... Dessuten får jeg mer fokus på den lille i magen mens jeg gjør yoga´n. Ellers i hverdagen er det så mye annet som tar oppmerksomheten min at jeg nesten "glemmer" at det bor et lite mirakel inne i meg :) Og sånn var det absolutt ikke i det første svangerskapet... Men det er kanskje sånn det blir med nr 2, 3 osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være mulig at vi er bare tre gravide hele Bærum ;-) Jeg har følelse at jeg ser gravide rundt meg hele tiden. Og ja, det ville vært koselig med en BIM treff i Bærum.

Jeg gjør ikke noe spesielt for å forberede meg for fødsel. Man blir på en måte litt mer ”slapp” med nr. 2. Men jeg går på vannaerobic en gang i uken. Syns at det passer fint for bekkene mine.

Btw, hvor handler dere klær? Ni måneder i Sandvika Storsenter er nedlagt. Da er det bare H&M som er kjenner til. Vet dere om noe andre steder?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til Majorstua, der har de både Svangerskapet i Kirkeveien og Den Kule Mage i Jacob Aals gate. Fant mye fint, behagelig og til ok pris på Svangerskapet, hun som jobbet der var også veldig hjelpsom. Ellers har Polaren o Pyret deilige mamma thights og noen fine kjoler/tunikaer. Desverre har P o P i Asker sluttet med mammaklær, men den på Steen og Strøm har litt, mulig at den på Majorstua også har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oki takk for tipset! Det blir nok koselig men en lørdagshandel i byen.

Kjenner dere liv i magen? Jeg føler at det er mye aktivitet. Det kom tidligere i dette svangerskapet enn i første. Det kom så tidlig som i uke 13. Men jeg vet ikke om det mulig å kjenne liv så tidlig. I hvert fall er det er en liten knøtt som turnen inni der. Det blir spennende å se om det blir like aktiv barn både inni i magen og utenfor i det virkelige livet. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...