Gå til innhold

KAVAT vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne, med borrelås. Va nettopp å kjøpte vintersko til mine barn. Størstemann på 4 fikk viking vintersko, tenkte egentlig å kjøpe det til lilletupp på 17 mnd oxo, men dama anbefalte KAVAT. Har aldri sett denne skoen før, men kjøpte den da. Noen med erfaring før jeg tar lappene av...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd vinterskoene til Kavat, men de første skoene jenta vår fikk var av merket Kavat (hvite sommersko med snøring), og vi er kjempefornøyde med disse! Kjempegod støtte bak helen og veldig god kvalitet! Men nå har jeg som sagt ikke erfaring med vinterskoene, men hvis kvaliteten er like god som de vi kjøpte hadde jeg nok ikke vært i tvil!:) Har ikke funnet slike sko her, så det ble gore-tex(??)-vintersko på tuppa! Satser på at de er gode å ha på!:)

Skrevet

oki:) Føler det er veldig viktig at vinterskoene er av veldig bra kvalitet da det jeg ikke har tenkt å kjøpe x antall par gjennom vinteren.

Skrevet

Var på foreldremøte i barnehagen i går og da spurte jeg om hvilke typer vintersko de anbefaler (småbarnsavdeling), og da sa de Kavat. De hadde vist god kvalitet, pusta (for barn som svetter litt på beina), de var breie og hadde stor åpning så de var lette å ta på de minste.

Kan jeg spørre hvor du kjøpte de?

Skrevet

Skoringen i Trondheim:) Dette hørtes bra ut iallefall:) Ja de var romslige å veldig enkle å smette småføttene oppi:)

Skrevet

Tips! ellos selger kavat, og de sender jo ofte ut prosenter, så da kan dere få kavatsko til 40 og 50 %...

Skrevet

Vet ikke om de sender til Norge da, men med tanke på svak svensk krone kontra den norske, pluss at mener å huske at det ikke er toll på sko:

http://kavat.ebutik.se/

Skrevet

Jippi, de sender til Norge og trekker fra momsen. Her har de jo alle størrelser inne også, så det er bare å velge og vrake!

Skrevet

De til små barn er kanskje litt lave, men jeg har sett meg ut de som heter "protection", og som begynner på str. 25. Synes de så ganske normale ut i høyden pluss at de er foret med ULL:)

Skrevet

Hmm, ta turen til skoringen og se på de der tror jeg. Og bestille på nett hvis jeg liker de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...