Liten snupp + liten spire =) Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg har en liten snupp på 2 år og en liten guttbaby på vei... Har alltid ønsket meg tre barn. Men ettersom jeg har pcos. syns jeg at jeg er super heldig som har nr to på vei!! (er heldigvis ikke veldig plaget men likevel, det er ingen selvfølge å få barn heller ) Men det jeg lurer på, hvis jeg skulle være så heldig å få med meg mannen (som vil ha 2 barn) om noen år.. Vil jo først se hvordan det blir med to små Men: Hvordan er det å ha tre barn???? Hvordan fungerer hverdagen? Hvordan blir det med kjæreste-forholdet? Er det alltid veldig hektisk? Økonomi? Planlegging? Får man tid til noe annet enn barn? Hva med fritidsaktiviteter og tid? Pos og neg?? Bare nysgjerrig
Chickenmum Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg har tre barn og venter nummer fire tidlig i februar. Å ha tre barn er bare helt fantastisk - det er travelt ja, men samtidig så får man jo så utrolig mye igjen for det...! Og det er nå jeg kan få barn, jeg vil ikke sitte som 40-åring og angre på at jeg ikke fikk flere barn. Men vi skal gi oss nå med fjerdemann. ;-) Hverdagen går veldig greit - en er på skolen og to i barnehage. Vi er også flinke til å prioritere kjæreste forholdet - skal snart på langweekend til London for andre gang i år, uten barn. :-) Når det gjelder hvor hektisk det er, så synes jeg at det å ha barn er hektisk nok i seg selv - så om en velger to eller tre eller flere, så tror jeg ikke det spiller noen rolle, for man er jo allerede veldig involvert på barnefronten - om du forstår? Når det gjelder økonomi så har vi begge universitetsutdannelse, og har relativt godt betalte jobber. Jeg jobber kun 80% og har gjort det de siste 6 årene, men økonomisk så går det godt rundt likevel. Det sosiale livet får kanskje lide litt - men det er jo hva en gjør det til selv. Finner en på aktiviteter med andre venner i samme livssituasjon, så er jo det kjekt både for oss voksne og for barna. :-) I tillegg har vi besteforeldre som er flinke å stille opp som barnevakt dersom vi skal finne på noe. Men nå skal det sies at vi begge to trives veldig godt hjemme i sofakroken. :-) Jeg tror en kan angre på barna en aldri fikk, men en vil aldri angre på barna en fikk :-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Heisann Jeg har selv barn på 3, 6 og 9 år og det fungerer ganske bra Noen sier 2 barn er som 10 barn og 3 er som 3 barn :) Hverdagen er selvsagt hektisk, men vi har også mye moro i hverdagen... Har en mann som jobber mye på båt, og føler dagene går mye fortere takket være barna mine.. Økonomien vår er litt trangt nå får vi har nettopp flyttet i nybygget Villa på 319m2. Er nå heldig som har mine foreldre og svigerfar som stiller opp som barnevakt og hjelper mye når vi trenger det, og jeg får mye hjelp når mannen er borte på sjø.. Så da får vi tid til kjæreste tid, og tar oss gjerne en tur ut til venner eller på dans :) Jeg venter nå nr 4 i mars noe som vi gleder oss masse til selv om det ikke var planlagt... Hadde en SA i uke 12 i 2007... Så dette er min 5 graviditet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå