Singelmamma og banden Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Da er de første 12 nervepirrende ukene gått, og magen er nå litt synlig, livmor vokser, og ingen tegn til at noe skal gå galt :-) Så nå hopper jeg over hit og kan begynne å glede meg :-) Gleder meg til å slippe nyheten til blivende besteforeldre og søsken når mannen kommer hjem fra arbeidsoppdrag om litt over 2 uker :-)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Gratulerer så masse! Og lykke til videre i svangerskapet!
isma Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Gratulerer med første etappe Jeg er også 12 uker på vei i dag med termin 4. april. Tiden går fort og tanken på at om 6 mnd har vi en baby i hus er uvirkeli men sant.
Nr 2 i magen:) Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Gratulerer så mye, er godt å være forbi første 12 uker. Jeg har termin 4 april og hopper også inn her nå Utrolig hvor fort det har gått!! Lykke til videre i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå