Gå til innhold

Babyseng som kan festes på foreldrenes seng med åpen side..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det så genialt som det kan virke? Man får jo den følelsen av å sove sammen med babyen sin, men trenger ikke være bekymret for å komme borti han om natten.. Husker jeg slet med datteren min i begynnelsen. Kikket stadigvekk oppi vuggen, og måtte reise meg opp for å ta henne opp å amme. Var ganske slitsomt for magen etter en fødsel.

Med en slik seng som dette trenger man jo ikke å stå opp, bare gløtte bort på nurket og skyve han inntil seg ved nattamming for eksempel.. ?

Mannen er skeptisk til å kjøpe noe nytt da vi allerede har en vugge fra datteren vår, men om det er noen som har gode erfaringer kan jeg få overtalt ham...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg med gutten min!

Vi hadde bare en vanlig sprinkelseng fra BabyDan, og så bare tok vi av den ene siden og bant sprinkelsengen fast til sengen vår :-)

Fungerte kjempefint, og mye mer nærhet enn hvis de sover i en vugge 2 meter fra sengen!

Anbefales!!! Løp og kjøp!

:-)

Skrevet

Kan kjøpes for eksempel på ikea:) Tror vi har en gulliver fra ikea, som vi har montert "høyt" og har fjerna sprinklene på ene siden. Funker som bare det! Dessuten kan man ha sprinkelsenga lengre etterhvert som småen vokser til, for den kan monteres "lavt" med sengehest i stedet for sprinkler, slik at man kan slippe en juniorseng før voksenseng:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...