Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Holder det med Gortex støvler til barnehagen? Eller må jeg ha sånne "forede gummistøvler" i tillegg? Hva bruker dere i overgangen nå frem til det er kaldt nok for vinterstøvler?
The Bad Gal Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Bruker gore-tex joggesko enn så lenge, mest fordi hun skal slippe å trampe rundt i støvler pga fukt i gresset, synes det holder. Utpå dagen hjemme bruker vi vanlige joggesko. Kommer littan på hvor aktiv barnet ditt er utendørs i barnehagen, men de færreste, utenom de aller minste, er jo i full aktivitet, så skal mye til at de fryser på beina nå. Tenker som så at jeg kler på henne det samme som jeg har, er det for varmt for meg er det det for henne også!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 ta md begge deler! jeg jobber i barnehage, og det er alltid godt og ha støvler itilleg dersom barnet blir våt på veina... og omvendt... bare si i fra hvilke du vil barnes skal bruke....
The Bad Gal Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Har selvfølgelig med gummistøvler og regntøy hver dag, sånn i tilfelle.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Har vanlige gummistøvler der selvfølgelig. "Må" man da ha forede gummistøvler i tillegg? HI
The Bad Gal Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Ikke nå ihvertfall, holder med ullsokker i dersom det er vått og kjølig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå