Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Hva hadde/har dere på ønskelisten og hvorfor?
Gjest Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg ønsker meg en gutt. Vet ikke helt hvorfor, men jeg har på følelsen at det blir en gutt og det blir bra:) (eller misforstod jeg spørsmålet nå?)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Håpte på jente, og her blir det jente. (men hadde selvsagt blitt like glad for en gutt;)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg håper på jente, men har på følelsen det blir gutt. Tror faktisk jeg kommer til å bli litt skuffet hvis UL viser gutt, men tipper det går over rimelig fort....
<3 Legoland <3 Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jeg ønsket meg jente og fikk jente :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Med eldste så følte jeg at det var gutt mens jeg var gravid. Og det var det:) Hadde vært det samme hva det var, egentlig, bare jeg fikk et barn:) Så med nr 2 hadde jeg et lite ønske om jente, siden jeg allerede hadde en gutt. Bare for å ha en av hver. Jeg visste det ble siste barnet, også. Følelsen sa meg at det var en jente jeg bar på, og den stemte den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå