Expat Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Kanskje vi skal satse på den, jenter? Fin fødselsdag å ha?
CV 12 Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Ja da e sant, har termin i dag men kan no vente til i morgo :) Hadde det vore so enkelt du og bestemt når det skal skje!!! Masse lykke til alle med termin no...
nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Har sikta meg inn på den jeg også.. Veldig greit siden det er på en lørdag.. Ikke noe stress med å få mannen hjem fra jobb, og enkelt å få barnevakt til de større barna. Starta på en lørdag med forrige og:) Vi får krysse både fingre og ben til i morgen:))
☆chiquita☆ Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Satser også på fødsel i morgen! Er fire dager over termin idag!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jeg er med!! Vil gjerne føde i morgen!!! :-) Hadde egentlig "planer" om fødsel 090909 vi da, men det gikk ikke nei.... ;-) Har 5 dager igjen til termin, så om det blir i morgen, blir jeg kjempeglad!!!!
emilpågang? Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Jeg melder meg på fødsel imorgen:-) Må bare gå litt tur først imorgen, det tror jeg må til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå