Minesmå:)+en til! Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Han er 3,5 mnd og får ei flaske med 200ml MME kl. 19 og sover til rundt 24-02, så får han ei flaske til, men da drikker han bare 100ml og sovner ved flaska, helt umulig å vekke han litt for å få i han resten. Dette er helt greit, men etter denne flaska våkner han hver time for litt påfyll. Nekter å ta tytten om natten, men bruker tytt til vanlig på dagen. Da drikker han kanskje 20ml og sovner igjen, uten at jeg klarer å vekke han for å få mer i han... Dette sliter meg ut snart... Noen forslag for hva som kan gjøres? hjelpe? Aner ikke hva jeg skal gjøre. Ammer ikke lenger pga div problem. What to do?
Rødhette <309+<312 Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 min gutt får bare mme også, og var sånn som din for en stund siden, våknet ofte på natten og drakk bare ca 10- 20 ml før han sovnet igjen, og sånn gikk det hele natten, prøvde å vekke han med å bytte bleie og sånt, men nytteløst, så da begynte jeg å gi han smokken når han våknet om natten, siden han tydligvis ikke var særlig sulten, dette funket kjempe fint, sovnet med en gang med smokken og våknet etter noen timer, ga smokken igjen og han sovnet, så våknet han i syv tiden og morningen og da var han sulten etter noen netter med at jeg ga han smokken når han våknet så sov han hele natten uten å våkne ( da han var seks uker) og sånn er det fremdeles (11 uker nå). nå får han siste måltid 19:30, legger seg mellom 20:30-21:00 og sover til syv tiden om morningen, får mat og sover til mellom 09:00-10:00, da står vi opp =) men siden gutten din ikke vil ha smokken om natten, kan du prøve å roe han ned på andre måter ( har en venninne som bysset på babyen sin om natten, han tok heller ikke smokk) du han vugge han, stryke han over ansiktet, si hysj,hysj, eller noe annet får å roe han, verdt er forsøk iallefall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå