FruTB Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Bo sitter på lammeskinn, men alt av pledd og dyner sklir jo av og ned når han sitter oppreist. Har ikke noen "overgangspose", så her er det i såfall rett på dunposen, noe jeg synes er litt tidlig. Blir i stedet til at jeg kler på han ekstra mye, så har han kun pledd over seg når han skal sove i vognen - ellers sitter han uten noe. Hvordan løser dere det? De posene som hører til buggisen, er de veldig tykke?
digger Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Nei, posen til Bugaboo er ikke veldig tykke, men perfekt til høst og vår. Jeg brukte den helt ned til ca. 0 grader, riktignok med en god del tøy pluss en liten dyne under. Veldig grei pose.
pea-in-the-pod Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Anbefaler også å kjøpe footmuff'en til buggisen. Den er kjempedeilig på vår og høst. Jeg bytter til voksipose når kulden kommer, men nå er fleecen deilig. Skulle det bli litt kaldt bruker jeg et ullpledd innenfor posen.
Leer Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg bruker Buggysnuggle. Det er en høst/vår pose og er perfekt for denne temperaturen, før man tar fram dunposen. De er også utrolig stilige synes jeg, og man kan ta av hele "overdelen", sånn at man bare har underdelen i vogna, hvis det er veldig varmt, eller er inne i butikker. De selger de bl.a. på lilleprinse.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå