Gå til innhold

Bleier - hvilken bruker dere om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er snart 2 år og bruker bleier ennå.

Han har faktisk blitt flink til å gå på potte, spesielt om kvelden men vi har ikke begynt avvenning ennå. Han går jo i bhg og tenkte å vente til våren.

Men, han sover mye på magen og jeg sliter med å finne bleier som ikke lekker om natta.

Har prøvd pampers i alle str, men han blir våt oppover magen. Libero sine er like ille, nesten verre synes jeg..

Noen som har noen gode tips?

Jeg får ikke gutten til å sove på noen annen måte, han har snudd seg og sovet på magen siden han var fire mnd gammel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker libero sine tapebleier i str6 på natta til vår gutt på litt over 2år og det fungerer bra. Det hender en veldig sjelden gang at den lekker, men det regner jeg med at er fordi tissen hans er på villspor:-) Pass på å få bleia langt nok opp foran og stram nok.

Skrevet

Libero teip bleier, up&go = lekkasje for den tar ikke i mot så mye væske.

Aldri opplevd lekassje med teipbleia på natta. min er 2 år men veier 10,5 kg så han bruker str 4....men det skulle jo ikke ha noe å si så lenge du følger vekta på bleiepakka.

Skrevet

Bruker up&go på lille på 16 mnd og 12 kg.

Han ligger også på magen, men har aldri lekt gjennom av den grunn;)

Han stisser mye på natten så bleien er god og våt!

Jeg tror du rett og slett må prøve ut litt forskjellige typer/str- barn er jo forskjellig i fassong så jeg tror det har mer med det å gjøre enn at han ligger på magen.

Lille knott her er god og rund-særlig rundt lårene;) Bruker str 6

Skrevet

Pampers Baby Dry. Vi hadde også problemer med lekkasje på natta, til vi begynte å legge han med en størrelse størren enn han bruker på dagen, slik at bleien kommer lengre opp foran. Han er 20 mnd.

Skrevet

Vi bruker kun first price sine trusebleier! Eneste som holder tørt her! Nå bruker hun kun om natten da...

Skrevet

Jonas er 19 måneder og 13,2 kg. Han bruker Libero 7 om natta, vanlige tapebleier.... Den størrelsen under holdt ikke, han tisser veldig mye. Og Up&Go er ikke bra....

Skrevet

Libero teipbleie nr 7. Tåler MYE tiss! Det er så den henger på knærne på morran.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...