CV 12 Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Endeleg e terminen kommen , no e da berre å håpa pao atte nurket vil komma ut, håpa atte eg slepp å gå over tiden , iallefall ikkje so lenge. Men kor skal eg henta kreftene mine fra, ha hosta i 2 veker no, og ingen hostesaft på meg .....jaja dei kjem vel. Andre so ventar??? Lykke til iallefall. Gla dette snart e over:)
Expat Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Hei, jeg har også termin i dag også! Om du har hosta i to uker så får du hute deg til legen, det FINS ting vi gravide kan ta. Om du har hosta så lenge kan du jo og ha fått deg en bakteriell infeksjon, som bronkitt? De tar en crp fra fingern din og sjekker hva som skjer med deg. Inhalator kan og være aktuelt. Vennlig hilsen gravid astmatiker med mye erfaring med hostesaft
CV 12 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2009 Hei..Eg var til lege mandag, men da var kun infeksjon og han kunne ikkje gi meg noko pga graviditeten. Men om eg fortsatt er slik mandag som kjem må eg nok ta meg ein tur igjen. Det er kun hoste, ingen feber heldigvis. Men er so plagsomt å hoste så mykje no når eg er høggravid. Masse lykke til ti deg i dag og. Håpa da skjer, merkar du noko kanskje?? Eg merka ingenting:( Men eg berre håpa da skjer soon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå