Gå til innhold

Hjelp meg!! Klokkeslett og opplegg utover dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har funnet dato for vielse, men ikke klokkeslettet... Blir en del barn og vil ha dem med på det meste.

Så når man tenker vielse, fotografering, middag, kaffe/kaker og så festen til slutt(uten barna)...Hvilket klokkeslett bør jeg velge for vielsen?? Hvor lang tid tar fotografering? Når skal folk møte på lokalet der middag /fest skal være? Når servere kaffe/kaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenker å ha vielse kl 13(fordi vi har små barn)

Så fotografering- på samme sted som vielsen( altsa i en hage)

Middag i samme hage kl 15.30 (tror vi da..eller 16, ikke HELT klart enda)

kl 19.30/20.00- Kaffe og kaker/fest

pæææs, synes selv dette er vanskelig, men vi skal ikke ha mange til middag ca 40, og vi har gitt beskjed om at vi ikke ønsker mange og laaange taler( har vært i bryllup hvor vi ikke har fått spist og kost oss på grunn av laaange taler, jeg spiser ikke når folk taler..heheh) så da rekner vi med at middagen ikke tar lengre enn 3timer.

Vi ønsker også å ha ungene med på kakeåpningen og ta en dans med ungene:) de digger jo musikk og fest de også, men de skal hjem å legge seg når baren åpner;)

Bryllup er en famile-fest dag synes jeg og da ønsker vi å tilrettelegge litt slik at det blir litt morsomt for ungene også, ikke bare stilfullt for de voksne;)

Lykke til!!!:)

Skrevet

Takk for tips:) Syns også barna må få være med på dette!

Skrevet

I alle brylluper jeg har vært i så har der vært ifra 3-4 timer i mellom vielsen og middag, så vi skal ha vielsen kl 14 og middagen blir i 5 tiden, er ca 40 min kjørring ifra kirken til lokalet. Så ved siden av velkomstdrinken så skal jeg ha noe stående slik at de har noe å bite i slik at de ikke er i hel sultne når vi setter oss. Vi skal ha et eget spillerom til ungene slik at de blir aktivisert vist ventetiden blir for lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...