Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg skal kjøpe en litt tykk jakke til barnet mitt på ca 20 mnd. Jeg hadde håpet jeg skulle slippe å kjøpe to jakker, en til barnehagen og en hjemme. Men blir jakka stygg i barnehagen? Hvis den blir det så vil jeg jo ha en litt penere en hjemme.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Vi har bare hatt en vinterjakke. Når det er så kaldt at de trenger en jakke som er litt tykk, så er det så kaldt at de bruker dress i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Tenker på morgenen fremover nå. Det er jo greit på dagen. Hun har en jakke som er en mellomting. Litt redd den ikke er varm nok om morgenen når vi skal i barnehagen, men ikke kaldt nok til vinterdress enda synes jeg. Bor på Østlandet. Hva gjør dere om morgenen nå?
The Bad Gal Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Det er jo bare å ha på litt ekstra under jakka, så kan man regulere det ettersom temperaturen stiger utover dagen. Her har vi t-skjorte innerst, en tynn ulltrøye og fleecejakke eller "gore-tex"-jakke utenpå på mårningen. Har både vinterdress og tykk boblejakke(dun) til vinteren, men det er jo altfor varmt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå