3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Litt syting;) Hehe... Jeg sover generelt dårlig og har i grunnen gjort det siden slutten av forrige svangerskap. Det blir ca 2.5 år... Men så bedret det seg litt en periode og jeg var uthvilt og opplagt og det var utrolig deilig:) Denne uka har jeg vært sykemeldt og tenkte da at "YES! Da kan jeg kanskje få sovet ordentlig og være opplagt de neste ukene framover!". Den gang ei... Har sovet dårlig hele uka, men i natt har tatt kaka rett og slett. Babyen i magen har sprella rundt stort sett hele tida. Får inn noen saftige spark innimellom som gjør at jeg våkner igjen når jeg eeeeendelig har sovna;) Helt utrolig... Men, nå har jeg bestemt meg for at i kveld skal jeg være i seng senest kl22 (1 time tidligere enn vanlig...) og se om det kan hjelpe litt. Mulig jeg legger meg for seint og bikker over. Litt sånn som unger, når de først bikker over sover de dårlig uansett hvor trøtte de er;) Så, det var litt syting fra min side;) Jeg ønsker meg veldig å sove ordentlig og få kvalitetssøvn noen flere dager i uka enn 1 eller 2;) Noen flere, forresten, som har såpass aktiv baby midt på natta? Holdt rett og slett på å bli gal i natt;)
Gjest Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 inatt har jeg faktisk sovet godt (første natt på eeevigheter!)... i går natt sov jeg max 5 timer.. ligger og makker, og finner aldri stillingen. tenker, grubler og KLØR... sukk... det er godt at vi nok ikke er alene om å være litt natteravner for tiden.. ;o)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2009 Hehe... Er nok mange som oss, ja... Men fryktelig slitsomt å ikke få sove og bare ligge og makke og prøve å finne en god stilling... Også den tenkinga! Hehe... Og sparka! Fikk noen spark i natt som gjorde at jeg hoppa i senga;) Jaja... Vi får da jammen håpe det bedrer seg veldig snart. Vi trenger litt overskudd til den lille som kommer, spes når man har flere å ta seg av enn bare den nye babyen;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå