Gå til innhold

14 dager over termin idag, noen bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har jeg den store ære og glede over å holde rekorden for dager-over-termin for øyeblikket? Var på overtidskontroll igår, og alt så så bra ut i magen at det var bare å dra hjem igjen. Hipp hurra... Skulle ringe tilbake til søndag om ingenting var skjedd før da.

Ikke en dritt som minner om fødsel engang her.. knapt nok en eneste kynner. *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, du har sikkert litt rekord der! Trodde virkelig man ble satt igang så langt på overtid jeg.. Men er vel litt forskjellig praksis fra sted til sted. Du får se til å føde i helgen da! Lykke til!

Skrevet

Å gjett om jeg føler med deg kjære! Ble satt ignang 15 dager over tiden sist og jeg unner ingen å gå så lenge over. Man gjør jo ikke annet enn å vente, stakkars deg!

Mitt råd som jeg gir til alle: lag en plan for hver dag, noe kjekt å gjøre som du gleder deg til.

Når det er sagt så gikk fødselen som en drøm ettter at de tok vannet på dag 15.

Klem fra meg

Skrevet

Takk for hyggelige svar :) Det gjør godt når dagene virker rimelig lange. Håper jo veldig å få møte den lille i helgen. Han som skal bli storebror har bursdag til mandag også, vil så veldig gjerne være hjemme å feire den med resten av familien. Det er stort å bli 3 år.

Skrevet

Sikkert til ingen nytte, men verdt et forsøk? Mandag drakk jeg to kopper cappuchino med kanel og spiste en kanelbolle og hadde kraftige og regelmessige kynnere om kvelden. Begge deler er jo godt så du kan jo prøve?

Skrevet

Tja, det høres jo utvilsomt ut som ett av de bedre rådene å prøve. Særlig kanelbollene :) Har nylig hørt at lakris også vistnok skal være postitivt så lenge man ikke har høyt blodtrykk. Så da blir det cappuchino, kanelboller og Panda lakris med god samvittighet idag tror jeg.

Skrevet

Fredag er en fin dag å føde på, da får mannen max ut av sine 2 uker fri ;) Lykke til!!! Jeg tror det blir i dag. Men jeg er ikke synsk!!!!

Skrevet

Så spennende!!! :) Jeg er selv tolv dager over menstermin idag, så du har nok rekorden. ;) Lykke til med barnebursdag og fødsel, kan bli en begivenhetsrik helg for deg det her...

Skrevet

Hjelp stakkars deg! Håper du får babyen ut rimelig snart. Ser ut til at krabaten din koser seg i magen din.

Lykke til med fødselen!

Skrevet

hei, skulle ønske at jeg kunne si at jeg ikke var kommet så langt, men da jeg hadde termin 3 sept så er jeg vel 15 dager over i dag?

Jeg har vært på overtidskontroll i dag, der satte de inn balong, og blir uannsett innlagt i morgen for enten å ta vannet eller tabletter

Legen mente at uansett ville babyen komme søndag eller mandag

Så her sitter jeg, med balong fest (eller ikke nei)

Lykke til

håper det starter naturlig for deg\dere

Skrevet

Dere som har erfaring med å gå over... Har dere noen tips/råd å komme med? Hvordan følges man opp av sykehus og jormor, hva kan og bør jeg forvente av oppfølging?

Skrevet

Stakkar!!! Ikke alle rekorder er like stas..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...