Gå til innhold

TEGN


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sliter med kvalme bygger, sovner så fort jeg sitter/ligger meg ned hehe.:)

Men formen er mye bedre enn med første man.

 

Med første man hadde jeg ømme pupper og vondt i magen i perioder. Jordmor sa det var fordi livmoren streker seg når spiren vokser og det kan for noen gjøre vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uberkvalm. Eneste som hjelper er søvn. Noe jeg trenger 3 ganger om dagen helst. Selv om jeg bare har muligheten til to :o

har vondt i magen. Sulten hele tiden. Oppblåst. husket jeg å skrive kvalm? :P Nei får gå å finne no mat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg ikke spiser i det jeg blir sulten blir jeg kvalm. står opp hver morgen drit kvalm og sulten!!

er så trett jeg blir sur...ja jeg sliter en del med humørsvingninger...

gråter og ler om hverandre! sovner hver kveld rundt 8, synest jeg har klart meg godt da...

jeg er nok en fest å bo med...(not)

men han klarer seg!! hans feil og ;);)

 

skal foresten i fest i dag,kommer nok til å sitte å gjespe...uff!

ingen vet det enda!! vil ikke si noe heller...har en dårlig unskyldning for å ikke å ha noe på tanna...blir sikkert kjempe gøy :)

prøver å tenke positivt men, har blitt veldg negativ i det siste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg merker er at jeg har ømme brøst. Er litt motsatt av mange andre her for jeg sliter med å sove. Er litt trøtt på kveldene, men ikke sånn at jeg sovner. Om natta har jeg problemer med å sove, ganske slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også sover dårlig om natten...ligger å vrir meg og våkner gjerne klokken 5-6 av kvalme...da hjelper det med litt ingefær-te! Ellers er jeg stuptrøtt utover dagen, humørsvingninger, men føler jeg er mest sur og tverr...også i dag har jeg hatt mye vondt i magen og på høyre side i lysken..Og ømme brystvorter...Og halsbrann!! Er 4+6 i dag :-)

Men ikke noe sånn veldig å klage over synes jeg, går helt fint!! Jeg skla jo lage et menneske inni meg, så litt får man regne med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig trøtt om dagen , lyst til bare å sove hele tiden, eller kvalm , men spyr heldigvis ikke.. Hodepine som kommer å går, vondt i magen , litt slitsomt får har lissom ikke noe energi lenger...men dette er vist normalt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vonde pupper, trøtt og veldig lite energi, noe som er irriterende da jeg er vant med å gjøre noe hele tida.

må virkelig skjerpe meg for å ligge på sofaen med god samvittighet.

 

merker også humørsvingninger, gråt 5g på EN kveld, sliten da!

småhissig ja.

 

ik mye kvalm, men blitt veldig var for lukter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig trøtt på formiddagen, så er jeg mer sulten en hva jeg er ellers ;) Kvalmen har heeeldigvis ikke kommet å tatt meg enda :) Håper jeg slipper unna det :) Er 6+6 idag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig kvalm og kaster opp av den minste ting, Klarer ingen sterke lukter. Blir ekstra kvalm av hvitløkslukt og parfymelukt. Føler meg rett og slett syk hele tia. Ber til høyere makter om at dette må gå over snart. Er 9 uker i dag. Det hjelper å sove for da får man litt "fri" fra kvalmen, ellers er det ingenting som hjelper. Sover dårlig på natta fordi jeg blir kvalm av egen kroppslukt, mannens kroppslukt og til og med av lukta fra sengetøyet. Kan jo ikke skifte hver dag herller. Måtte ta en egenmeldingsdag på jobb her om dagen og det var ikke noe gøy å skulle ta en hvit løgn. Følte alle kunne se tvers gjennom meg. Ser ut som et lik, så folk antok vel det var spysyka:-) Har lyst å vente til uke 12 med å fortelle folk det. Mye kan gå galt og da er det så dumt hvis det har kommet ut på bygda. Klarer ikke å glede meg over denne graviditeten enda før formen er bra. Kvalmen tar all fokus. Sukk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i rumpa ...noen andre redd hermorider har ikke hatt det før så lurer hvordan du kjenner det.

Veldig vondt i rumpa hele tiden merkelig.

Er ikke mer enn 5 uker på vei tiden snigler avgårde.

Vondt i høyre lysk og sting i siden

 

ANDRE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...