♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Eldstejenta på 4 år har fått vond hals. I går morges kjente jeg vond lukt fra munnen. Da jeg hentet henne i barnehagen i går var hun trett og sutrete. Eneste vi fikk i henne i går kveld, var en yoghurt. I går kveld hadde hun 38,5. Fikk ei stikkpille. Har sovet urolig i hele natt og i 3-4 tiden fikk hun ei ny stikkpille. I dag, kl.6.30, lå tempen på 37 (muligens pga. stikkpillen?). Ser at mandlene er veldig hovne og har akkurat som hvite prikker. Vil ikke ha mat i dag heller. Prøvde å lage frokostgrøt, men linfrøene gjør til og med vondt. Lurer på om det er halsbetennelse hun har fått eller bare et virus. Trodde de fikk høyere feber om det var betennelse. Almenntilstanden er bra, men er jo langt fra sånn som hun pleier å være. Ville du kontaktet lege eller ville du sett det an?
♥binna♥ Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Sannsynligvis halsbetennelse med bakterier. Ville kontaktet lege, spesielt mtp at det er fredag og går mot helg. God bedring til jenta.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 18. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2009 Tenkte på det jeg også. Tror vi får ringe når legesenteret åpner. Takk, for gode ønsker :-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Prikker i mandlene, er ettegnpå halsbetennelse, så jeg tror du gjør riktig i å kontakte legen i dag, siden det er helg. Kald drikke kan virke lindrende for halsen hennes. Gir knøttene mine kald blåbærsaft jeg,når de har halsvondt =) God bedring til jenta di
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 18. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2009 Da har me vært hos lege. Har fått penicilin for halsbetennelse. Kunne ikke utelukke at det var begynnelse på skarlagensfeber, siden det går i barnehagen for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå